Geheugen stuk?

Pagina: 1
Acties:

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De volgende error is vanavond al een aantal maal voorbij gekomen. Nu weer met een cd'tje branden...

Afbeeldingslocatie: http://www.safetyfirst.demon.nl/tweakers/memmory_error.GIF

Heb het dus niet alleen met Nero, maar ook met andere programma's. Is mijn geheugen nu echt stuk? Heb het nog niet zo lang...

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:21
Zit er dik in van wel, maar probeer hem eens in een anders slot te stoppen, als je er nog een vrij hebt.

Of probeer een ander dimmetje, is het probleem dan weg, dan is je geheugen module idd stuk.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
wat voor config draai je mee? hoe lang is het geleden dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd? ik heb deze problemen ook wel eens op het werk (met maar 128mb ram op mijn machine, ik draai dan 1) te veel applicaties tergelijkertijd of 2) een ware DLL hell op mijn pc, dus opnieuw installeren (en problemen ook gelijk weer weg)

A wise man's life is based around fuck you

• Bulldog
  • Niet online
Heb het volgende er op dit moment inzitten
- 1x 128 SD-RAM 133MHz
- 1x 64 SD-RAM 100MHz
Draait nu gewoon op 100MHz

Heb van de week W2k nog opnieuw geinstalleerd. Heb vandaag en gisteren wel veel appz geinstalleerd en ook een aantal ge-deinstalleerd dus daar zou het mischien aan kunnen liggen?

wat voor config draai je mee? hoe lang is het geleden dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd? ik heb deze problemen ook wel eens op het werk (met maar 128mb ram op mijn machine, ik draai dan 1) te veel applicaties tergelijkertijd of 2) een ware DLL hell op mijn pc, dus opnieuw installeren (en problemen ook gelijk weer weg)

• Zwelgje
dit zou kunnen, heb je ook SP1 voor win2k geinstalleerd? ook de post SP1 fixes? er zit ergens een bug in win2k dat ie geheugen lekt als je veel applicatie's opstart en afsluit, hier is een fix voor (weet alleen niet precies het Q nummer meer uit mijn hoofd,

• Bulldog
  • Niet online
Heb wel SP1 geinstalleerd en zal eens op zoek gaan naar de fix.

• Bulldog
  • Niet online
Heb het probleem denk ik gevonden. Ik had Visual Studio geinstalleerd en die heeft het volgende probleem Visual C++ 6.0 Sample PageHeap1.exe Finds Heap Corruption and Memory Errors en zijn nog meer bugs met Visual Studio, dus denk dat dit het is.

Heb al ge-deinsatlleerd maar dat heeft nog niet geholpen. Mischien zijn er nog wat files blijven hangen, en dan word het toch opnieuw installeren.

edit:
typo

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 31 december 2000 22:57 schreef Bulldog het volgende:
Heb al ge-deinsatlleerd maar dat heeft nog niet geholpen. Mischien zijn er nog wat files blijven hangen, en dan word het toch opnieuw installeren.
Is dit onder W2K?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bulldog
  • Niet online
Ja, Windows 2000 (Proffesional)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 01 januari 2001 03:06 schreef Bulldog het volgende:
Ja, Windows 2000 (Proffesional)
Dan zou je toch denken, dat alles uit de registry moet worden gegooid?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Zwelgje
servicepakketje voor Visual studio halen (3 is al uit voor dit pakket),

Pagina: 1