Toon posts:

divx codec installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer de divx codec te installeren, maar hij zegt steeds dat de file (installatiebestand) corrupted is

of ik nu van download.com, divx.com of weetikveel wat download... ik krijg steeds een bestand waarvan win2k zegt dat hij corrupted is

bekend probleem?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Download je met een download manager toevallig?

Dan kan die wel eens het probleem veroorzaken. Lijkt me sterk dat alle mirrors corrupte files aanbieden.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem zowel in firefox als in IE gedownload... geen verschil

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zoek op google naar het programma ffdshow en daarmee kun je alle divx films mee afspelen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
jaa dankjewel! :)

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-08 10:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ghehe, hak ook wel kunne vertelle :D Of KazaaLite Codec Pack, en anders Nimo! :D

Greetz

Professioneel Heftruck Syndroom

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Veel mensen hebben problemen met Nimo codec pack. Die installeert vaak ook allemaal dingen bij die de gemiddelde gebruiker nooit echt nodig zal hebben. Meeste mensen klikken tijdens het installatie gewoon steeds op next, waardoor ze vaak een full-install hebben. Met ffdshow, kun je alleen videos met de meest gebruikte codecs afspelen. Andere formaten kun je apart bij downloaden. Daarmee voorkom je dat je pc naar de kloten gaat. :>

Verwijderd

VLC VideoLan Player is nog beter. Interne codecs, dus updaten is niet nodig. Deze player vreet alle formaten zonder morren.
Pagina: 1