Toon posts:

naam van een prograam vergeten :S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heej allemaal ik weet niet of ik in het goede gedeelte zit maar het heeft eigelijk heel veel haast dus sorry als ik verkeerd zit.

ik heb gehoord dat er een proggie is voor het bekijken van de aanwezige hardware op je computer bijvoorbeeld hoeveelheid RAM, groote van de harde schijf en bij welke outlet ze zitten. we willen namelijk een overzicht maken van alle computers en hun "hardware" maar het kost te veel tijd om alle computers af te gaan en dus moet ik de naam van dah programmatje hebben maar ik weet niet of dat ook helpt bij het netwerk zodat we alle info over alle computers kunnen zien.

misschien weet iemand niet het programma wat ik bedoel maar misschien een andere programma waarmee je ons kunt helpen

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Everest, bezef wel dat je moet betalen voor de versie die met PC's in een domein om kan gaan.

[ Voor 44% gewijzigd door AtleX op 26-10-2004 09:20 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:51
Sisoft Sandra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je wil zonder iets te installeren op de pc's over het netwerk kunnen zien wat er allemaal in die pc's zit.
Lijkt me een soort hacktool, zonder een client te installeren zou je natuurlijk ten aller tijde willen voorkomen dat zomaar iedereen kan bekijken wat jij in je pc hebt zitten.

(ik denk aan inbrekers die effe kunnen bekijken of de buren een leuke pc hebben staan)
ik draaf een beetje door, die pc zou niet in hetzelfde domein zitten, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het weer het was AIDA32....

maar kan je daarmee in het netwerk ook de hardware bekijken neej toch?
dan moet ik dus een andere hebben, die het liefst natuurlijk gratis is maar dat zal er wel niet inzitten. allemaal bedankt en misschien als er zometeen nog iets te binnen schiet laat het dan maar ff weten

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AIDA wordt niet meer doorontwikkeld, de maker is in dienst getreden van een bedrijf en maakt nu Everest. Als je AIDA en Everest naast elkaar opent zie je duidelijk de overeenkomsten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:53

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Heel simpel en klein programma die alles weergeeft:
CPUZ :D klaar :D

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Alleen je CPU maar, CPUz kan mij niet het type netwerkkaart vertellen en in welk PCI slot die zit :)

Pagina: 1