Toon posts:

[Word] Print uit verkeerde tray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier op mn werk en een bepaald programma maakt brieven aan, die allemaal achter elkaar in 1 document komen te staan. Als het goed is print ie van elke brief de 1e pag. uit tray 3 (briefpapier), en de volgende pagina''s uit tray 4 (volgpapier).
Ik ben van bureau verhuisd en de standaardprinter is nu een andere geworden. probleem is nu dat ie alles uit tray 2 print!
Ik vraag me nu dus af: waar in het document kan ik zien uit welke tray die bepaalde bladzijde geprint zou moeten worden? Ik kan natuurlijk wel instellen dat ie pag 1 van tray 3 print de volgende pagina's uit tray 4, maar het probleem is dat er een stuk of 40 1e pagina's in dat document zitten, die stukl voor stuk uit tray 3 zouden moeten.

Verwijderd

Das simpel, kijk eens onder 'pagina instelling' of bij afdrukken onder 'printer eigenschappen' en je vind de bronlade instelling.

Ps misschien had je ook ff in de help van Word kunnen kijken natuurlijk! :P

Verwijderd

Topicstarter
had ik gedaan. inmiddels hulp gehad van systeembeheerder: je moet het hele document selecteren in print setup, dan TOCH 1st page: tray 3 en other pages tray 4 doen, en dan doet ie t

blijkbaar zitten er in dat document een soort page-breaks waardoor de printer toch doorheeft dat er eigenlijk allemaal aparte documenten achter elkaar in 1 bestand zitten.
Handig om te weten, slotje?

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Over handig om te weten gesproken:

Word werkt met secties en je moet dit soort instellingen per sectie instellen.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.