Ik heb iets geschreven voor mijn movieDB (waar ik overigens nog mee bezig ben), en nu heb ik iets erg irritants ontdekt, wat in FireFox gewoon normaal werkt.
http://www.ysdeman.nl/~da...rch=spider-man&nfotype=13
als je op een van de nfo search resultaten klikt dan vern**kt IE de gehele lay-out.
het probleem zit in de input velden
ik heb nu zoits als
de input neemt dus het gehele overgebleven vak in beslag.
het probleem is nu dat als er via php de value van de input wordt gezet, de input net zo breed wordt als de tekst die erin staat. Dit gebeurt dus overigens alleen in IE, in mozilla blijft de text input gewoon even groot. Ik weet dat ik dit kan oplossen door de width in px te veranderen, echter dan is het niet meer zo flexibel als ik de <div> width wil veranderen.
iemand oplossing??
ik heb style="table-layout: fixed;" geprobeerd maar dit was niet echt een succes (er gebeurde rare dingen met m'n layout). overflow: hidden wou niet echt werken
</div>
http://www.ysdeman.nl/~da...rch=spider-man&nfotype=13
als je op een van de nfo search resultaten klikt dan vern**kt IE de gehele lay-out.
het probleem zit in de input velden
ik heb nu zoits als
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <div style="width: 550px"> <table style="width:100%"> <tr> <td style="width:15%">blaat</td> <td><input style="width: 100%"></td> </tr> </table> </div> |
de input neemt dus het gehele overgebleven vak in beslag.
het probleem is nu dat als er via php de value van de input wordt gezet, de input net zo breed wordt als de tekst die erin staat. Dit gebeurt dus overigens alleen in IE, in mozilla blijft de text input gewoon even groot. Ik weet dat ik dit kan oplossen door de width in px te veranderen, echter dan is het niet meer zo flexibel als ik de <div> width wil veranderen.
iemand oplossing??
ik heb style="table-layout: fixed;" geprobeerd maar dit was niet echt een succes (er gebeurde rare dingen met m'n layout). overflow: hidden wou niet echt werken
</div>
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 00:38 . Reden: ff wat leesbaarder gemaakt ]