Toon posts:

[Gezocht] Programma: Ansys Ver.8

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand die dit programma heeft waarvan ik het kan downloaden. Heb het hele internet afgezocht. Maar is niet te downloaden. ????

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat meer informatie zou geen kwaad kunnen. Zoals: Wat is het voor programma? Welk bestand zoek je? Is het uberhaupt toegestaan dit programma te delen (als in Freeware ofzo), want als het een commercieel programma is dan is dit een Warez request en vrees ik dat je weinig respons zult krijgen.

Bedoel je dit :?
Er is een demo beschikbaar van Ansys Vista :?

...en ik kom zat op internet tegen... Geen download(s), maar wel genoeg informatie lijkt me zo.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 25-10-2004 22:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

in http://www.iss.soton.ac.uk/software/swpage.php?id=102
staat een email adres.
zo te zien is dat niet iets wat je zomaar kunt downloaden

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Verwacht ook niet veel response. Want er is echt bijna niet aan te komen. Het gaat om een technisch/wiskundig programma over de eindige elemente theorie. Je kunt er dus modellen mee berekenen. Bestandsnaam weet ik niet. Zal wel een zip/rar/iso file zijn: ansys80.x of ansys81.x

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:55:
Verwacht ook niet veel response. Want er is echt bijna niet aan te komen. Het gaat om een technisch/wiskundig programma over de eindige elemente theorie. Je kunt er dus modellen mee berekenen. Bestandsnaam weet ik niet. Zal wel een zip/rar/iso file zijn: ansys80.x of ansys81.x
Er is niet aan te komen omdat het:

a) een product is voor een zeer specifieke markt, en niet zoiets als "Doom III", "Windows XP" of "Office 2003"
b) een duur product is, en het illegaal is dit te verspreiden
c) je zult om b) dus geen response krijgen...

Er zijn overigens gunstiger geprijsde educatieve versies te krijgen...

Neem anders eens contact op met:

Infinite Simulation Systems B.V.
Jurgen Mathijssen
Minervum 7226a
Breda, 4817 ZJ
Netherlands
Phone Number: +31 161.438.638
Fax Number: +31 161.438.639
Email: J.Mathijssen@infinite.nl
URL: www.infinite.nl

Gewoon op de ansys.com site te vinden...

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 25-10-2004 22:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
zo ver was ik zelf ook al gekomen ja. Maar zoek eig. iemand die het programma op de computer thuis heeft staan. Zodat ik het p2p kan downloaden

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:58:
zo ver was ik zelf ook al gekomen ja. Maar zoek eig. iemand die het programma op de computer thuis heeft staan. Zodat ik het p2p kan downloaden
Je luistert niet: Dit is een warez request en dat mag hier niet...

Sorry joh, je zult het toch echt moeten kopen, of zelf vinden op het web...

Over mij

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

:)
Controleer even je mail :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.