Toon posts:

ip problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik kan sinds kort niet meer klaverjassen met me huisgenoot op gamesquare.nl opdat we hetzelfde ip hebben. Kan ik me ip wijzigen of faken zodat we wel in een potje kunnen meedoen?
alvast bedankt

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
heb je een router? zo ja, gewoon DHCP aanzetten en een range instellen en dan kiest de router een leuk ip'tje voor elke pc. je kan het ook statisch instellen, dan kies je dus zelf een ip voor elke pc.
ik snap alleen niet helemaal hoe het kan dat je "opeens" hetzelfde Ip hebt gekregen. wijzigingen aangebracht in config router? wat is de foutemlding die je krijgt?

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat het lastig zal gaan, omdat je ip het adres is van je pc, of in dit geval: router waarachter je zit.

@struul, ik denk dat hij zowiezo een ander INTERN ip heeft, anders zou hij netwerk conflicten hebben.

maar goed, dat heb ik door mijn glazen bol moeten zien, want er staat niet bij hoe de zaak verdeeld is :X

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:34:
Beste mensen ik kan sinds kort niet meer klaverjassen met me huisgenoot op gamesquare.nl opdat we hetzelfde ip hebben. Kan ik me ip wijzigen of faken zodat we wel in een potje kunnen meedoen?
alvast bedankt
Wat is er sinds kort dan veranderd? Wat voor internet aansluiting heb je? Hoe zitten de PC's verbonden? (Via router, Internet Connection Sharing, ...)

Kortom: geef 'ns wat meer informatie.

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
@jevn:
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:34:
Beste mensen ik kan sinds kort niet meer klaverjassen met me huisgenoot
alvast bedankt
dus ik ga er vanuit dat hij het over zijn interne(local) Ip heeft

Verwijderd

Mja, dit voldoet dus compleet niet aan de normen die wij stellen aan een topicstart.

Als je Starten van topics in NT *lezen* doorgenomen had en ten gevolge daarvan even had gezocht was je vast tot de conclusie gekomen dat je in principe weinig keuze hebt behalve het gebruik van een proxy.

Deze gaat dicht, gaarne in het vervolg onze topicstartregels in acht te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.