Toon posts:

[CSS] Firefox & CSS geen lekker stel hier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier een beetje te pielen met een siteje en daar heb ik een aantal probleempjes met layout. De meeste zijn wel omheen te fietsen, maar ik heb een probleem met {font-weight: bold;} in mijn css. In Internet Exploder ziet het er prima uit, maar in Firefox 1.0PR wil het maar niet bold worden.

Ik heb al gezocht, maar ik kan nergens iets vinden over dit specifieke probleem, laat staan een oplossing.... wie helpt?

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 19:26

Blauw

De Schreeuw

Plaats de div eens waar je hem in hebt gezet, want zo is het wel een beetje lastig natuurlijk ;)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45

Zoefff

❤ 

Plaats ook eens wat meer van je CSS? Ik gok dat je ergens anders een andere font-weight gebruikt die "sterker" is dan die in deze div, en dat FF het daarom niet bold laat zien.

Overigens is het Internet Explorer, niet Exploder.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
  <head>
    <title>Test</title>
    <style>
      * { font-weight: bold; }

.Test { font-weight: normal; }

DIV { font-weight: bold; }

</style>
  </head>
  <body>
    <div class="Test">Hallo</div>
  </body>
</html>

Op deze manier blijft je weight normal omdat een class zwaarder weegt dan een referentie naar een element. Als je die class weghaalt word de tekst bold.

[ Voor 21% gewijzigd door André op 25-10-2004 22:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tnx. Inderdaad, de verwijzing was verkeerd - weer wat geleerd, plus ik had op een andere plek een tag niet afgesloten - en dat was gewoon dom. Internet Exploder (wellus ;) ) slikt dat gewoon, maar FireFox is nogal picky. En terecht overigens...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 23:25 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45

Zoefff

❤ 

Nietus.
Verder is het trollen naar Windows en Microsoft met termen als 'M$', 'Winsux', en dat soort "leuke grappen" is niet toegestaan. Noem het beestje gewoon bij zijn naam, en zo vermijdt je ook een eventuele flamewar. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor Microsoft en/of Windows maar ook voor alle andere bedrijven/instellingen/software.
Fijn dat het opgelost is trouwens :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1