Hey allemaal,
ik had laatst mijn kast even opengemaakt om even te kijken wat er precies inzat, toen kwam ik een los onderdeeltje tegen:
pic
Na wat zoeken bleek het een bevestigingsonderdeeltje te zijn van een ander onderdeel, ik weet alleen niet precies wat dat voor onderdeel is
heb iig wat foto's gemaakt:
het is dus dat zilveren ding in het midden wat loszit:
pic
iets dichterbij:
pic
en het haakje waarmee ie vastzat (rechts zit ie er nog, links is weg):
pic
is het de bescherming van een chip ofzo??:
pic
Waarschijnlijk heel dom dat ik dit allemaal niet weet, maar ik heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen
M'n PC doet het iig nog prima, dus ik vraag me af of het noodzakelijk is om dit weer vast te zetten? En zoja: hoe? Die haakjes waar het mee vast zat schieten er meteen weer uit als ik probeer dat apparaat weer vast te klikken
Alvast bedankt!!!
grtz sn00x
ik had laatst mijn kast even opengemaakt om even te kijken wat er precies inzat, toen kwam ik een los onderdeeltje tegen:
pic
Na wat zoeken bleek het een bevestigingsonderdeeltje te zijn van een ander onderdeel, ik weet alleen niet precies wat dat voor onderdeel is
heb iig wat foto's gemaakt:
het is dus dat zilveren ding in het midden wat loszit:
pic
iets dichterbij:
pic
en het haakje waarmee ie vastzat (rechts zit ie er nog, links is weg):
pic
is het de bescherming van een chip ofzo??:
pic
Waarschijnlijk heel dom dat ik dit allemaal niet weet, maar ik heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen
M'n PC doet het iig nog prima, dus ik vraag me af of het noodzakelijk is om dit weer vast te zetten? En zoja: hoe? Die haakjes waar het mee vast zat schieten er meteen weer uit als ik probeer dat apparaat weer vast te klikken
Alvast bedankt!!!
grtz sn00x
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 21:29 ]