[Gezocht] Tegelijk tekstbewerken via internet

Pagina: 1
Acties:

• hwschuur
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11-2024
Ey mensen,

Voor Mac bestaat er een appje, SubEthaEdit genaamd. Wat je ermee kunt zal duidelijk zijn na het bekijken van dit plaatje, namelijk het bewerken van tekstfiles met meerdere mensen tegelijk, via Rendez-vous of over internet.
Ik zoek een dergelijk tooltje, maar dan voor Windows (of nog beter; Windows én Mac). Helemaal mooi zou zijn als er ook in getekend kan worden. Kent iemand een dergelijke applicatie?

(uiteraard gezocht via de search, kon niet echt vinden wat ik zoek)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij kan zoiets met Microsoft Netmeeting, maar dat weet ik niet zeker.

Als je via google zoekt op 'shared notepad' dan vind je volgens mij best wel wat mogelijkheden.

http://simon.cs.vt.edu/jamm/UsersGuide.html#starting

Die viel mij even snel op, volgens mij is het een app op java gebaseerd. Dus die zou het dan ook op een Mac moeten doen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Er wordt dus naar een tool voor Windows gezocht en niet voor Mac, maar die zou het idd op beide OS's moeten doen.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:46

Nik

Kan dat niet via MSN messenger? Application Sharing (en dan notepad starten?, of was er een ander tooltje, ik weet wel dat ik ooit eens met 2 mensen heb zitten tekenen!)

Verwijderd

Misschien is dit iets, want ik lees dat het dus handig zou zijn als er getekend zou kunnen worden: Whiteboard
Of dit: Whiteboard om met mIRC te gebruiken
Of dit: Chatservices met whitboardfunctie

Dus voor het gezamelijk tekenen zou ik op Google naar 'Whiteboard' zoeken.

Ik heb ook ooit met MSN Messenger zitten tekenen. Dat heette, je kan het bijna niet raden, ook 'Whiteboard'. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:15 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ondersteund Office 2003 niet zo iets?
Pagina: 1