PHP4 en MySQL voor 200,- per jaar

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:47
Ik heb een site die ik bijna af heb. Ik moet alleen nog een host hebben. Ik wil zo ongeveer 200 gulden per jaar uitgeven aan kosten voor het hosten. Ik wil graag een host met PHP4 en MySQL, en een domeinnaam. Weet iemand een goede server?
(als het even kan ook nog redelijk veel bandbreedte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom kuipers
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-02 12:57
En weet ook nog iemand een goede PC voor mij, ong rond de 1ghz en maximaal 500 piek? :+

Sorry, maar ik denk niet dat je voor 200 gulden per jaar, met die eisen een GOEDE hosting provider vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibus
Ik heb AShosting gevonden. Ik weet alleen niet of dat een snelle server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockethosting is een snelle provider, kijk op www.jongerenonline.net voor een voorbeeldsite voor de snelhied... 10.- per maand met php en MySQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibus
Rockethosting lijkt me wel goed. Maar wat is het adres van deze host?
Niet http://www.rockethosting.nl volgens mij want dat werkt niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dat ie goed is, als je van 1 persoon een mening weet en niet eens weet wat de site is?!?

de url= www.rockethost.com. De server staat in de US. Bij mij kan je je site hosten voor fl 17,50 per maand inclusief .com/net/org domein. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ik heb veel goede ervaring met http://domein.shockmedia.nl ik betaal danwel 300 per jaar, maar goed, ik heb altijd wel de instelling dat kwaliteit geld kost... hoewel ik eerst bij widexs...een veel minder mooi pakket en totaal geen service iets van 500 per jaar betaalde....

Maargoed zoals ik al zei, je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, er is namenlijk geen enkel bedrijf dat gratis werkt.

edit:

dit las ik nog net even in de faq van bovenstaande site:

< Ben ik bij jullie slechts een nummer? >

Zeker niet! Bij vragen of problemen kunt u ons e-mailen en krijgt u een persoonlijk antwoord terug binnen 24 uur, en voor noodgevallen zijn wij zelfs bereikbaar op een speciaal nummer. Alles is bespreekbaar, en wij zullen ook niet moeilijk doen over een kleine wijziging in de standaarden van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 04:41 schreef Smile het volgende:
[..] hoewel ik eerst bij widexs...een veel minder mooi pakket en totaal geen service iets van 500 per jaar betaalde....
huh? veel minder pakket?

shockmedia:

1 domeinnaam.
5 mb webruimte.
2 GB data transfer per maand.
Ongelimiteerde e-mail aliassen.
Ongelimiteerde subdomeinen.
1 pop3 adres.
Mogelijkheid tot het linken van extra domeinnamen.
PHP ondersteuning.
Perl ondersteuning (eigen cgi-bin).
Telnet toegang.
FTP toegang.
.htaccess beveiligde directories.
Background processen mogelijk.
Eigen error documenten.
Mogelijkheid tot gebruik van MySQL.

widexs:
25 MB schijfruimte
5 gratis POP e-mail adressen
Elke POP heeft z'n eigen homepage
Unlimited EMAIL aliassen
Uw eigen CGI-BIN directory
Gratis Email Autoresponders
Onbeperkt aantal subdomeinen
(Zelf door u te configureren)
Anonymous FTP
24 uur per dag uw site kunnen updaten
Telnet Toegang
Password beveiligde directories
PHP gebruik gratis
Statistieken over verbruik
Uw eigen error documenten
Een vast ip adres
Een dagelijkse backup van uw server
24 uur monitoring van uw server
10 GB datatraffic per maand
optie:
2 extra domains mogelijk
Uw eigen MySql DataBase

Wat vindt jij van shockmedia beter dan widexs? Oke, WideXS is ietsje duurder, maar bij shockmedia moet je ook nog eens 2,50 per maand betalen voor MySQL (onzin, want het is 1 keer aanmaken en verder geen onderhoud), terwijl dat bij widexs gewoon eenmalig 25,- is. Bovendien heeft widexs veel meer traffic, kun je zelf subdomains aanmaken (waar je bij shockmedia ook een maandelijks bedrag voor kwijt bent)

Ben wel benieuwd waarom jij het pakket van shockmedia beter vindt (is't je eigen bedrijf? :+) dan widexs.

Btw, ik werk dus niet bij widexs, maybie dat het zo overkomt, niet dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Ik heb met Silverpoint goede ervaring en ze zijn niet duur!

www.silverpoint.nl

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 11:42 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]
huh? veel minder pakket?

Ben wel benieuwd waarom jij het pakket van shockmedia beter vindt (is't je eigen bedrijf? :+) dan widexs.

Btw, ik werk dus niet bij widexs, maybie dat het zo overkomt, niet dus... :)
werk ook NIET bij shock media:) heb sowieso geen eigen bedrijf...helaas:P

subdomeinen kun je gratis aanmaken hoor weet niet waar jij die 2.50 vandaan haalt...
nou met veel minder pakket is nu ik het zo zie inderdaad niet waar...maar, ik heb heel lang bij widexs gezeten en heb zoveel sh*t gehad dat het in ieder geval zo lijkt:) Nouja verder vind ik service wel belangrijk en bij widexs heb ik die nevernooit niet gehad :r. bij shock media wel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 11:42 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

widexs:
24 uur per dag uw site kunnen updaten
duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 15:07 schreef Smile het volgende:

[..]
duh :P
Mjah, die is een beetje vreemd ja.. zouden andere providers dan s'nachts hun FTP service uit zetten :? :)

Die 2,50 per maand is voor de mySQL database, subdomain kost 50ct per maand.. :)

bij widexs kun je zelf gratis subdomains aanmaken.. ;)

Enneh, service? ze hebben niet voor niets helpdesk@widexs.nl neem ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het bij mij proberen.... Snelle server vanaf 17,50 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 15:20 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]
Mjah, die is een beetje vreemd ja.. zouden andere providers dan s'nachts hun FTP service uit zetten :? :)

Die 2,50 per maand is voor de mySQL database, subdomain kost 50ct per maand.. :)

bij widexs kun je zelf gratis subdomains aanmaken.. ;)

Enneh, service? ze hebben niet voor niets helpdesk@widexs.nl neem ik aan :?
Ik kan ook zelf gratis subdomeins aanmaken hoor, kost niets... evenals e-mail adressen...

widexs helpdesk? laat em niet lachen, ik heb 8 maanden, meer dan 50 faxen, e-mailtjes en brieven een domeinnaam naar een andere houder kunnen overdragen...terwijl ik al van af het begin de juiste formulieren hiervoor doorgaf....alles werkt langs elkaar heen. En als klap op de vuurpijl durfden ze ook nog geld te vragen voor dit domein en ook nog overdrachts kosten...nou...lekkere service dan.

Bovendien is service ook flexibiliteit en niet alleen hulp hoe je een moet telnetten ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk eigenlijk dat veel providers, zoals onze Demon Internet voor fl.480,- per jaar geen ondersteuning biedt voor PHP en SQL. Volgens hun helpdesk in ieder geval niet.
Ze geven tevens geen ondersteuning voor scripts, en je mag al helemaal geen eigen scripts gebruiken. Demon is niet zo goed als de meeste mensen denken.

Wie weet een goede vervanger voor demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Waarom zit je bij Demon Internet?
Omdat je:
- bij hen een vast IP krijgt bij het inbellen?
- Demon een grote naamsbekendheid heeft?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 18:02 schreef Peerke het volgende:
Waarom zit je bij Demon Internet?
Omdat je:
- bij hen een vast IP krijgt bij het inbellen?
- Demon een grote naamsbekendheid heeft?
Ehh Peerke: vast IP is voor Dial-UP en dit gaat over Hosting, tenzij jij 24/7 wil ingaan bellen om eigen host te zijn :)

Demon heeft niet echt een groote naamsbekendheid, ja onder de Tweakers, maar vraag jij een willekeurig persoon op straat, zal die waarschijnlijk wel Worldonline, Hetnet of Freeler zeggen.
En naamsbekendheid is NIET een reden waarom ik voor een DU provider zal kiezen. Meestal: hoe bekender hoe baggerder :(

[Maar ik geef je gelijk: Demon is een van de beste aanbieders]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 17:36 schreef Insanatic het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat veel providers, zoals onze Demon Internet voor fl.480,- per jaar geen ondersteuning biedt voor PHP en SQL. Volgens hun helpdesk in ieder geval niet.
Ze geven tevens geen ondersteuning voor scripts, en je mag al helemaal geen eigen scripts gebruiken. Demon is niet zo goed als de meeste mensen denken.

Wie weet een goede vervanger voor demon?
Jammergenoeg is dat bij [bijna] alle Dial Up Providers zo, ze kiezen hosting als bijzaak en weten nooit echt psies wat ze aan het doen zijn :( Ze zijn flink duurder dan 'echte' hostingproviders (www.widexs.nl of www.vuurwerk.nl ), en ook minder faciliteiten, wat Insanatic al zei: geen ondersteuning PHP en MySQL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor een klant eens een hele middag met UUnot aan de telefoon gehangen.. die weten ook nergens vanaf.. ik wilde PHP op die server, dat zouden ze regelen.. niet dus.. uiteindelijk met 4 mensen gesproken en 7 keer doorverbonden. Eindelijk werkte PHP, maar toen NOG zo'n verhaal met SSH... "ehh sorry, u spreekt WEER met iemand van de afdeling NT"... :r

Vuurwerk kan 'r trouwens ook wat van :r..

kan ik me soms zo kwaad om maken.. Spirit uit rotterdam bijvoorbeeld... vraagt een paar honderd (!!!) piek per maand voor een mYSQL Database... met 'maar liefst' 2 MB ruimte :r :r

De grootste zijn de beste nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 18:14 schreef FlameHeaD het volgende:

Meestal: hoe bekender hoe baggerder :(
daar ben ik het nou helemaal mee eens:) hoewel vuurwerk enzo ken ik niet dus kan ik niet over meepraten, maar widexs.....blagggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureaucratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een paar sites waarvan ik er 2 bij hoster 4 all host. Tot nu toe ben ik hartstikke tevreden, maar zit er pas een half jaar dus even afwachten. mooiste is de webinterface..http://www.hoster4all.com

Groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 23:02
Kijk eens bij www.vevida.nl
is geloof ik fl. 80,- per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens :

www.regiohosting.net

10Mb ruimte Fl. 150,- (per jaar)
Domein reg. Fl. 75.- (per ajar)
PHP & MySQL (nieuwste vers.) Fl. 25,- (eenmalig)

Voor Fl. 250,- ben je dus klaar het eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 04:41 schreef Smile het volgende:
ach ik heb veel goede ervaring met http://domein.shockmedia.nl
ik ook :) hoewel, ze hebben wel een mega contract bij het registreren....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach valt wel mee vind ik, je moet door die grootpraat heenlezen :) zijn maar (die van mij dan) 6 kantjes...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je in PHP iets voor mysql heb gemaakt
kan je het dan MS sql omzetten

voor hoster 4 all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Tuurlijk, functies heten alleen anders... Maar ofdat daar een wizard voor bestaat? Dan zou je het misschien wel handmatig moeten doen. >:)
Pagina: 1