Ik heb een probleem met een nieuw systeem:
Athlon XP 2600+ 333 mhz fsb op een ASUS A7N8X-X socket A
2x 256 mb Kingston ValueRAM (400 MHz max)
80 GB Maxtor IDE HDD
Integrated LAN + Sound
GeForce FX 5700LE 128 MB AGP8x
Mijn kuren zijn als volgt: Het systeem maakt een vaag geluid (hoge pieptoon) maar doet dat irritant hard als je een applicatie start of cs 1.5 speelt. Daarnaast verschijnen er rare 'fluctuaties' in de vorm van strepen (van de linker onderhoek naar de rechter bovenhoek) die snel bewegen. Deze zijn vrij goed te zien. Ten derde.. en nu komt 't: Als ik bijv. met een window sleep in de explorer dan gaan de luidsprekers brommen!!!! HELP!!! IK WORD HELEMAAL GEK!!
en ja, ik heb van alles geprobeerd, van een BIOS upgrade tot een ander moederbord, andere videokaart, andere harde schijf, andere voeding. het probleem blijft. ik heb tevens een andere pc waarop dit niet het geval is. Weet iemand hier iets op? De leverancier wil het systeem niet terugnemen...
Athlon XP 2600+ 333 mhz fsb op een ASUS A7N8X-X socket A
2x 256 mb Kingston ValueRAM (400 MHz max)
80 GB Maxtor IDE HDD
Integrated LAN + Sound
GeForce FX 5700LE 128 MB AGP8x
Mijn kuren zijn als volgt: Het systeem maakt een vaag geluid (hoge pieptoon) maar doet dat irritant hard als je een applicatie start of cs 1.5 speelt. Daarnaast verschijnen er rare 'fluctuaties' in de vorm van strepen (van de linker onderhoek naar de rechter bovenhoek) die snel bewegen. Deze zijn vrij goed te zien. Ten derde.. en nu komt 't: Als ik bijv. met een window sleep in de explorer dan gaan de luidsprekers brommen!!!! HELP!!! IK WORD HELEMAAL GEK!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 21:24 ]