Vision Master 454 pro dood na stroomuitval?

Pagina: 1
Acties:

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een lullig en duur probleem.
zojuist (uurtje geleden) heb ik een stroom uitval gehad.
Dit gebeurt wel vaker, het is namelijk zo dat onze drie PC's en de huiskamer EN de keuken op een groep staan.
Hier was het geval dat we de oven en de magnetron icm de drie pc's aan hadden. beetje stom maargoed, "wat kan het kwaad" dacht ik en iedereen.

Lullig is alleen dat mijn 400 euro kostende monitor uit eind 2003 nu niet meer aan gaat. Ik heb het stroom er net weer opgezwaaid en me monitor blijft zwart. Het indicatie lampje brand wel, maar meer ook niet. Totaal geen teken van leven.
Nou heb ik nog een oud huis (stoppen kast niks geen aardlek schakkelaar)
met niet geaarde stopkontacten in de huiskamer. Zou het misschien zo kunnen zijn dat er daardoor een zekering is geklapt? zoja dan kan ik deze zelf nog wel vervangen. Nu zal je denken dat is gelul? want je hebt nog garantie. Nou ik pak net de bon erbij en zie dat ik een garantie blaatje in had moeten vullen van Iiyama. tja, eigen fout, heb ik niet gedaan. nu weet ik dat het gevaarlijk is om zo'n geval open te maken maar ik vermoed dat de zekering onder in de voet zal zitten. daar is namelijk ook de 220 aansluiting.

Kan iemand me nog tips of meer duidelijkheid geven over hoe nog te proberen deze storing op te lossen, of hoe ik het best te werk kan gaan als ik een monitor open breek. ik let wel op met de hoogspanning die in zo'n ding heerst maar toch.
Of is er zelfs eventueel iemand in omstreek Den Haag die mij zou willen helpen.
Ik zou het erg sonde van mijn geld vinden om hem zomaar weg te gooien. zeker als je je indenkt dat hij het voor de stroomstoring nog gewoon perfect deed.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

garantie blaadje hoef je echt niet in te vullen bij koop hoor :)
Gewoon iiyama bellen. je hebt gewoon garantie.

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
okok, Ik zal morgen bellen. al staat op de bon van Informatique dat het geen zin heeft..

Wat is omgeveer de tijd die ze nodig hebben om zo'n ding te repareren.
Of een nieuwe te sturen natuurlijk.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

ik zou zeggen kijk op de site van iiyama.
Je belt ze en maakt een afspraak. ze komen dan met een "nieuwe" monitor langs.
Die krijg jij dan.

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Dat is wel erg netjes zeg.
Nou ik ga morgen wel ff bellen.

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 14:29
GA nu iig. niet zelf dat ding repereren. Als het niet doet moet je even naar Iiyama in Nijmegen. Ze helpen je even via de tel . als het kan , anders kommen ze binnen 3 werkdagen nieuwe brengen. ( kijk even naar de producie datum als ze kommen omruilen dat de "nieuwe" monitoer niet ouder is dan die orginele van jou. Ze vragen alleen de Monitor nummer S/A:

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Pagina: 1