Toon posts:

[WinXP-SP2] shdoclc.dll plaatje ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik merk al geruime tijd op dat als ik de melding krijg dat de 'pagina niet word weergegeven' er een plaatje ontbreekt, namelijk het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3EHL42N02B6H/picserver.jpeg

Waar dat kruisje staat zou normaal een 'terugblader' icoon moeten verschijnen, het zit iig in 'res://shdoclc.dll/back.gif of zoiets...

Ik heb geen flauw idee hoe dit komt, het is al een hele tijd zo maar ik wil het eerst hier ff vragen wat ik ermee kan doen, of ik eventueel de file shdoclc.dll veilig kan vervangen cq aanpassen?

Alvast bedankt :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Check ff of die DLL nog wel de standaard Microsoft versie is :)
En zo niet, kijk even in je DLLcache map of je Servicepackfiles map of die kopie hetzelfde is als die in \windows\system32

[ Voor 4% gewijzigd door roelio op 25-10-2004 20:11 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Sorry voor het om hoogschoppen van dit topic... Maar ik vond het onnodig om hiervoor een nieuw topic te openen.

Maar ik heb dus ook last hiervan de laaste paar dagen maar dan niet met plaatjes maar met de heele pagina.
En niet alleen bij tweakers

Afbeeldingslocatie: http://img97.echo.cx/img97/5654/werktnietddl23416tl.th.jpg

Het lijkt wel of hij niet eens checkt of er wel verbinding is hij geeft na 0,1 seconde al de foutmelding dus direct na dat ik een webpage open...Als ik vernieuw of ik start IE opnieuw dan is het weg en laadt hij de webpage normaal.

Maar meestal wordt de pagina gewoon direct goed geladen. ( het is gewoon irritant als dit af en toe gebeurd.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 19:43 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien SP2 al eens opnieuw geinstalleerd? Dit zet in ieder geval weer een nieuwe versie terug :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Nee dat nog niet, maar m,n windxp sp2 is tog al brak de laaste tijd. Hij draait al weer 8 maand. Ik installeer u,m binnenkort gewoon eens opnieuw dan zijn alle problemen weer over.

Maar voorlopig doet die het gewoon weer. Bedankt in iig.