Far Cry patch 1.3 HD probleem

Pagina: 1
Acties:

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 17:18
Net patch 1.3 neergehaald, maar nu komt het. De setup vind dat ik te weinig ruimte op mijn hd heb. Terwijl daar toch echt 14 gb vrij staat. De setup vraagt om iets meer dan 400 mb. Iemand ook al die ervaring gehad. Ben wezen googlen, maar er is nog niemand met hetzelfde probleem opgedoken. Suggesties welkom.

MvG

Edit:
HW specs:
nf3-250gb
amd 64 3000+ (s754)
512 mb
120 gb hd
9800 pro 128 mb

Soft specs:
win xp pro sp2 (c schijf)
Far Cry (d schijf) is een partitie van 20 gb met 14 GB vrij

Na reinstall van far cry kan ik patch 1.1 erop zetten, 1.2 geeft ie ook aan dat er onvoldoende schijfruimte is en patch 1.3 ook. Het vreemde is echter dat vroeger kon ik wel patch 1.2 erop zetten, maar dat heb ik er weer afgehaald omdat er te weinig animo voor was. Nu kan ik dus echter geen van beide meer installen. Kan het iets met SP2 van windows te maken hebben? Ik gok hier nu ook maar even het wilde weg.

Nog even wat extra: nee mijn pagefile staat gewoon op c: en nee ik heb systeem herstell uitstaan en dat kan ook niet zoveel opnemen.
Enig idee?

[ Voor 55% gewijzigd door robbievanderlee op 25-10-2004 20:49 ]

Keep It Real!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Op welke schijf staat Far Cry geïnstalleerd? Welke Windows versie gebruik je?
Neem Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen nog eens heel goed door en vul je startpost aan met de vereiste informatie :)

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 17:18
Heb al een antwoord gevonden voor mijn eigen probleem, het bleek dat ik nog maar 80 mb vrij had op mijn c schijf, zodoende kon ie de setup niet uitpakken naar c om het vervolgens te kunnen kopieren naar d. Iig nog bedankt voor de mensen die hebben meegedacht.

MvG

Keep It Real!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:15
Kook neergehaald en installed ;-)
Werkt ok maarrrrrrrrrrrr...geen multiplayer server die me wil hebben blijkbaar.
Kicked.. :(

Wachten tot ze allemaal de patch erop hebben ? hoop t maar want online is toch wel zo mooi.

FF wachtuhh.... B)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
dat het aan sp2 ligt kan niet
ik heb vanmiddag far cry geinstalled met sp2 en update 1.3, liep als een zonnetje...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character