[XP] door sysprep windows gesloopt

Pagina: 1
Acties:

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
Hallo

Ik heb gisteren met sysprep per ongeluk Fabriek aangeklikt en afgesloten waardoor m'n systeem opnieuw opstarte en zo'n beetje al mn instellingen weg waren :| Vlak voordat ik in het aanmeldscherm kom met de gebruikersaccounts word er een soort van bestandje gerunt. Ik kan niet zien wat het is en wat het doet, daarvoor gaat het te snel.
Heeft iemand een idee waardoor ik m'n windows weer goed krijg?

Verwijderd

Je krijgt je windows waarschijnlijk niet meer goed, na het runnen van sysprep -factory word de computer namelijk afgeconfigureerd zoals is afgesproken in het antwoordbestand. Aangezien daar waarschijnlijk niks speciaal in stond heb je dikke pech :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Yep, alles ben je kwijt. Zelfs je SID's (security ID). XP is nu weer vers uit de doos. Dus je zal alles opnieuw moeten installeren/configureren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
oops :'(

nieuwe install dan maar. iemand een id hoe ik me MS outlook data eraf krijg? (e-mails, agenda)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Outlook bestanden eindigen op .pst. Zoek daar dus even naar en zet ze ergens veilig.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.