Computer gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:47
Hoi, ik heb hier een computer die niet aan wil. Hij heeft een tijdje stil gestaan, de tape-streamer is eruit gehaald, en nu wil ie nie meer aan gaan.
Als ik de powerknop inhoud, knippert het powerlampje heel snel, verder gebeurd er niks.
De betreffende pc heeft altijd gewerkt en nu ineens niet meer, alleen de tape-streamer is er dus uit gehaald. Waar zou het aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Specs? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?

[ Voor 86% gewijzigd door AtleX op 25-10-2004 19:32 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Double J schreef op 25 oktober 2004 @ 19:29:
Hoi, ik heb hier een computer die niet aan wil. Hij heeft een tijdje stil gestaan, de tape-streamer is eruit gehaald, en nu wil ie nie meer aan gaan.
Als ik de powerknop inhoud, knippert het powerlampje heel snel, verder gebeurd er niks.
De betreffende pc heeft altijd gewerkt en nu ineens niet meer, alleen de tape-streamer is er dus uit gehaald. Waar zou het aan kunnen liggen?
Klein gokje hoor:

misschien omdat je de tapestreamer eruit hebt gehaald? ;) . Als je die terugdoet, doet ie het dan wel weer? Welke verdere specs heeft deze pc?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met deze topicstart kunnen we weinig. Cruciale informatie zoals je specs en je eigen bevindeingen met deze guide missne. Mocht je nog niet op de hoogte zijn van deze guide; hierin kan je erg veel tips en stappen vinden die je kan gebruiken bij het oplossen van dits oort problemen. Een must om te lezen dus. ;)

In Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kan je nog meer vinden over hoe een topicstart eruit hoort te zien. Zo kan ik niet in je topicstart vinden wat je allemaal al zelf hebt ondernomen. :)

Dit topic is gesloten.