Norton Antivirus 2004 Virus definitions

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,

Sinds een week of 2 krijg ik telkens de melding van Norton dat mijn virusdefinities niet meer up to date zijn. Als ik vervolgens de wizard volg dan gaat hij definities downloaden maar als ik vervolgens weer een minuutje wacht krijg ik weer deze melding.....
Norton Antivirus geeft ook een ROOD kruis aan bij virus defintions maar de huidige datum staat hier wel bij....
Hoe kan dit nou? hij vraagt dus telkens om nieuwe defenities te downloaden maar hij doet er niks mee lijkt het....
Mijn abonnement is nog tot 2006....

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
heb dit ook een keer gezien; systeem was geïnfecteerd met een of ander virus dat de liveupdate verf#ckte.

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
The_Stickie schreef op 25 oktober 2004 @ 19:27:
heb dit ook een keer gezien; systeem was geïnfecteerd met een of ander virus dat de liveupdate verf#ckte.
wat kanik hieraan doen?

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Scan eerst met een online virusscanner, zoals housecall. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De Beveiliging & Virussen FAQ even doorlezen: check met HJT+Google wat er draait, haal dat door een webscan zoals die van KAV, NAV of housecall.antivirus.com en je weet welk virus. Lees wat het virus doet en hoe het te verwijderen. (En/of deinstalleer NAV en installeer een andere virusscanner en scan daarmee).

Als je er niet uit komt: open vervolgens een topic in BV :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.