Hoi,
ik heb een browser component in mijn applicatie zitten. Deze surft naar een URL toe wat normaal een "Popup" is. Na het uitvoeren van een handeling wordt normaal het venster afgesloten. Dit kan omdat hij natuurlijk een Child is die gewoon afgesloten mag worden dmv javascript.
Maar ik heb een parent in mijn VB applicatie. Maar toch mag deze afgesloten worden door het javascript. Hoe doe ik dat?
Er wordt volgens mij geen event aangeroepen...
iemand een idee?
ik heb een browser component in mijn applicatie zitten. Deze surft naar een URL toe wat normaal een "Popup" is. Na het uitvoeren van een handeling wordt normaal het venster afgesloten. Dit kan omdat hij natuurlijk een Child is die gewoon afgesloten mag worden dmv javascript.
Maar ik heb een parent in mijn VB applicatie. Maar toch mag deze afgesloten worden door het javascript. Hoe doe ik dat?
Er wordt volgens mij geen event aangeroepen...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| --------------------------- Microsoft Internet Explorer --------------------------- De webpagina die u nu bekijkt, probeert het venster te sluiten. Wilt u dit venster sluiten? --------------------------- Ja Nee --------------------------- |
iemand een idee?