[SonicStage] bevriest tijdens "Loading UI Components" *

Pagina: 1
Acties:

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 22:29
Ik heb net een Sony NW HD1 gekocht _/-\o_
Maar nu wil ik er es muziek op zetten, en heb SonicStage (V2.1) geinstalleerd. Dat ging allemaal goed, zonder foutmeldingen, opnieuw opgestart, ik klik op het icoontje van SonicStage. Het programma begint enthousiast te laden, totdat hij bij "Loading UI Components" komt. Dan gebeurt er verder helemaal niks meer, en moet ik met ctrl, alt delete SonicStage afsluiten...Ook als ik hem een kwartier aan laat staan gebeurt er niets...Nu heb ik hem geupdate naar V2.2, maar er gebeurt als ie die UI Components wil loaden nog steeds bar weinig. :'(
Ik heb Windows XP (zonder servicepack naar mijn weten) op een 1,8Ghz pentium 4 met 768SDRAM en 18gb vrij.

WAT MOET IK DOEN??? Hier heb ik geen €400 voor betaald!!! :(
Edit: Hier crasht ie:
Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/7987/crash.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door eswa op 25-10-2004 18:50 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Begin even met het binnenhalen van de nieuwste versie van sonicstage en alle windowsupdates installeren, dan ontschreeuw ik ondertussen je topictitel :) En weet voortaan welke updates je al dan niet hebt geinstalleerd, anders ben je zo'n gevaar op het net ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• eswa
Haha, sorry, maar k was bes wel kwaad, betaal je €400 voor een mp3speler, doet de software het niet. Ik heb de nieuwste (V2.2) Sonicstage al, en ben bezig met de windows updates.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 20:25

scorpie

Supra Addict

Leuk, maar ik heb hetzelfde met W2k.
Heb overal gezocht, en op de Sony website zelf staat dat het aan Windows ligt, en bij de Windows Knowledge Base staat weer dat je bij je vendor (aka Sony) moet wezen.

Dus....

edit: even opgezocht..
RESOLUTION
To resolve this issue, obtain and install the appropriate fix for your computer model. For information about how to do so, please visit the following Sony Web site:
http://www.ita.sel.sony.com/support
Microsoft provides third-party contact information to help you find technical support. This contact information may change without notice. Microsoft does not guarantee the accuracy of this third-party contact information.
bron:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;321882

[ Voor 57% gewijzigd door scorpie op 25-10-2004 19:40 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• eswa
Werkt het bij jou? Ik heb die versie met de fixed issues gedownload, maar het blijft op hetzelfde punt vastlopen...

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Jup ik heb hetzelfde, en ik heb het al opgegeven.
Altijd hetzelfde liedje, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, ik vind het leuk geweest.
Dan maar op een andere manier proberen muziek op m'n netMD te zetten

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• eswa
Ja, is er een manier om om dat SonicStage heen te komen? (Itunes? RMM?)

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46
eswa schreef op 25 oktober 2004 @ 20:29:
Ja, is er een manier om om dat SonicStage heen te komen? (Itunes? RMM?)
openMG

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• eswa
Waar kan je dat downloaden? (Ik vind alleen maar dooie links en upgrades die het niet zonder het hele programma doen)

Ik kreeg net ook een errormessage van windows: "Cannot initialize Open MG CD Manager"
Misschien dat dat iemand helpt een oplossing te vinden?

[ Voor 113% gewijzigd door eswa op 26-10-2004 21:26 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

*schop*
een "oplossing" is gevonden: verwijder windows update "kb840987", reboot, en installeer dan deze update:
http://www.microsoft.com/...7C-428B-9E59-72057A21021E

Alleen gebruik ik windows2000, dus ik ben alsnog fucked, maar de TS kan iig verder :)
(Na het verwijderen van de windows update loopt het programma niet meer vast, maar ik kan niks naar m'n minidisc transferren, heeeeeeeerlijk zo)

edit: *ZUCHT* tot overmaat van ramp krijg ik nou die hele minidisc nieteens meer open. Ik flikker hem zo lekker het raam uit, *********************** ding! :(

[ Voor 19% gewijzigd door scorpie op 08-11-2004 18:02 ]

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

even dit 'oude' topic een schop geven.

Ik heb in windows xp eigenlijk hetzelfde probleem. Ik heb de nieuwste versie gedownload en installed (2.3) Gaat allemaal prima. Zodra ik het start, laad hij alles, dan zie ik een fractie van een seconde het beeld zoals het screenshot hierboven ook toont, maar dat verdwijnd dan allemaal weer direct. In m'n taskmanager blijven ook geen processen draaien.

De oplossing hierboven kan ik niet toepassen aangezien mijn verse windows install deze losse update niet kent(niet bij 'add/remove software' in ieder geval).
Iemand enig idee hoe ik deze software aan de praat krijg ?

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1