ik heb dus al geruime tijd een 215a webmodem van trust. Ik zal het gelijk maar zeggen, koop dit dus nooit. Nadat ik hem geistnalleerd had kreeg ik al snel het gezeik wat ik nu (1 jar alter) weer heb. Toendertijd heeft het zichzelf op bizarre wijze gefixt, maar nu is het weer terug 
Wanneer ik mijn pc opstart hoor je voordat windows start een paar keer *klik* hij is dan aan het connecten, prima. Vanochtend ( er is NIETS veranderd) begint hij te klikken wanneer ik aan surfen ben en boem verbinding weg, hij klikt nopg een minuut en kan weer inloggen. Het gaat op onregelmatige basis soms begint ie alweer te klikken voordat ik verbinding heb gemaakt soms al ik net lekker 10 minuten een online spelletje aan eht spelen ben.
Wat ik heb geprobeerd:
1.Drivers origineel( zijn de enige die trust leverd, ook op hun site)
2. Drivers connexant van driverguide.com, ik las ergens dat dat nog kon werken. alleen komt hij met die drivers niet verder dan wachtwoord controleren.
3.verschillende sloten etc.
4. Windows meerdere malen! opnew geisntalleerd, ook xp pRo maar dat werkte helemaal niet
5. bellen en mailen met trust. Die zeiden hetzelfde als hierboven.
Oohja zelf ME drivers geprobeerd maar dat werkte ook niet.
P.s
Alle instellingen in xp stonden goed volgens de helpdesk van trust, klopt ook wel want met diezelfde istnellen deed hij het ook normaal.
Iemand een idee?
Wanneer ik mijn pc opstart hoor je voordat windows start een paar keer *klik* hij is dan aan het connecten, prima. Vanochtend ( er is NIETS veranderd) begint hij te klikken wanneer ik aan surfen ben en boem verbinding weg, hij klikt nopg een minuut en kan weer inloggen. Het gaat op onregelmatige basis soms begint ie alweer te klikken voordat ik verbinding heb gemaakt soms al ik net lekker 10 minuten een online spelletje aan eht spelen ben.
Wat ik heb geprobeerd:
1.Drivers origineel( zijn de enige die trust leverd, ook op hun site)
2. Drivers connexant van driverguide.com, ik las ergens dat dat nog kon werken. alleen komt hij met die drivers niet verder dan wachtwoord controleren.
3.verschillende sloten etc.
4. Windows meerdere malen! opnew geisntalleerd, ook xp pRo maar dat werkte helemaal niet
5. bellen en mailen met trust. Die zeiden hetzelfde als hierboven.
Oohja zelf ME drivers geprobeerd maar dat werkte ook niet.
P.s
Alle instellingen in xp stonden goed volgens de helpdesk van trust, klopt ook wel want met diezelfde istnellen deed hij het ook normaal.
Iemand een idee?