Amd 2600+ overclock problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-01 11:51
Ik heb een AMD 2600+ thoroughbred B. Mijn FSB wilt niet boven de 185mhz gaan. Ik had het voltage al op 1.8 V gezet maar dat helpt niet egt. Ook gaat mijn multiplier terug naar 5 als ik hem op 13 zet. Ik heb een Asus A7N8X rev 2 (nog geen nieuwe bios), maar het vreemde is dat hij op mijn oude bord(Asus A7V8X-X) wel naar 13 ging. Ligt het mischien aan mijn memory(een of ander goedkoop merk)
Mijn temp's zijn 50 idle en 60 load. Ik heb een Coolermaster Jet 7+ Cu cooler(die koperen), en een goedkope psu.

[ Voor 4% gewijzigd door Exphy op 25-10-2004 17:55 ]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Verwijderd

sorry. wij zijn niet paranormaal begaafd. ga zelf eens wat topics lezen, zoek op google en vooral veel testen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het zou aan je PSU kunnen liggen, maar wat ook kan is dat je gewoon je max van de CPU gevonden hebt en dat je echt niet hoger kan komen

niet elke CPU gaat even hard

edit : helaas kan het wel aan meerdere dingen liggen alleen zal je dan gewoon meer dingen moeten proberen

[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 25-10-2004 17:48 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Allereerst welkom hier op GoT..

De vragen die je stelt zijn allemaal toch wel vrij standaard. Omdat dit standaard vragen zijn hebben we ze opgenomen in de Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Probeer die faq eens op je gemak door te lezen, en probeer ook te begrijpen wat erin staat. Op die manier zul je snappen waar je mee bezig bent.

Overclocken is altijd een kwestie van proberen. Dus neem gewoon de tijd, ga wat proberen, en als je rustig aan doet, met kleine stapjes tegelijk, kan er niet veel fout gaan :)

Succes.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.