[XP Pro] Beeldscherm instellingen uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-10-2025

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
zoals de titel al verklapt komen mijn beeldscherminstellingen niet meer boven water.

zit een fx5200 kaart in mijn pc met de laatste nvidia drivers.
windows XP pro SP2

zonder drivers krijg ik de beeldschermeigenschappen ook niet tevoorschijn. ben ingelogged als admin. Met tweakUI kan ik ook niets vinden waardoor dit eventueel uitgeschakeld kan zijn.

Als ik de eigenschappen opvraag (zowel via t bureaublad rechtmuisknop > eigenschappen als configuratiescherm >beelscherm) zie ik even een laadcursor er gebeurd er voor de rest niets.

Probleem is ontstaan na een schone installatie.

pc is spyware en virus vrij.
Iemand een idee?

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:04
Komt ie wel in de taakbalk onderin? Misschien staat ie dan wel buitenbeeld.

• Yoshi|IA2
  • Laatst online: 10-10-2018
Obliterator schreef op 25 oktober 2004 @ 17:24:
Komt ie wel in de taakbalk onderin? Misschien staat ie dan wel buitenbeeld.
De beeldschermeigenschappen komen zowiezo niet in de taakbalk...

Verwijderd

Kan wel in de taakbalk komen idd, maar heb je ook zitten ouwehoeren met dualview en zo, dan is het goed mogelijk dat dat venster buiten beeld valt.

Ook is het mogelijk dat je een policy hebt gekregen die ervoor zorgt dat het niet meer wordt weergegeven..

Nog een oplossing is ff kijken of die via het configuratiescherm=> beeldinstellingen beschikbaar is

• Furinax

Furinax

Topicstarter
zit 1 monitor aan de pc. dual view ingeschakeld met een 2e monitor maar geen instellingen te zien.
Zoals ik in mijn starttopic al meldde krijg ik via het configuratiescherm ook de instellingen niet tevoorschijn.

• Furinax

Furinax

Topicstarter
iemand? plz?

Verwijderd

Hoe weet je eigenlijk dat 'ie op dualview staat en waarom eigenlijk als je maar 1 scherm gebruikt...

Mogelijk kun je dus wel bij het NVIDIA menuutje komen.. Zet de instelling es op single-display mode.. mogelijk zie je het dan wel verschijnen.
Pagina: 1