Mijn zusje wil graag De Sims 2 gaan kopen. Ze heeft een duron 800 MHz, 128MB DDR geheugen en een Ati Radeon 7000 (dus zonder T&L).
De minimum systeem eisen zeggen het volgende:
- 256MB geheugen
- 2.0 GHz processor en een videokaart zonder T&L
of
- 800 MHz processor en een videokaart met T&L en minstens 32MB geheugen.
Om De Sims 2 fatsoenlijk te kunnen spelen heeft ze dus in ieder geval meer geheugen nodig en een betere videokaart of processor. Bovendien wil ze er zo min mogelijk uitgeven aan de hardware, maximaal 75 - 100 euro.
Voor dit bedrag is het wel mogelijk om de minimum systeem eisen te halen, ik zou echter niet weten waar De Sims 2 het meeste voordeel bij heeft: een snellere processor (bijv. een AMD XP 2400+) of een betere videokaart (bijv. een Geforce FX5200). Wat kan het beste geupgrade worden?
De minimum systeem eisen zeggen het volgende:
- 256MB geheugen
- 2.0 GHz processor en een videokaart zonder T&L
of
- 800 MHz processor en een videokaart met T&L en minstens 32MB geheugen.
Om De Sims 2 fatsoenlijk te kunnen spelen heeft ze dus in ieder geval meer geheugen nodig en een betere videokaart of processor. Bovendien wil ze er zo min mogelijk uitgeven aan de hardware, maximaal 75 - 100 euro.
Voor dit bedrag is het wel mogelijk om de minimum systeem eisen te halen, ik zou echter niet weten waar De Sims 2 het meeste voordeel bij heeft: een snellere processor (bijv. een AMD XP 2400+) of een betere videokaart (bijv. een Geforce FX5200). Wat kan het beste geupgrade worden?