Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb het vorige week al gemeld bij de meuktracker, maar helaas is het niet doorgekomen, of vond men het niet belangrijk genoeg, maar er is een nieuwe firmware beschikbaar voor de iMP-450 van iRiver.

Het betreft versie 1.10, en is te downloaden op de site van iRiver

Er zijn wat kleine wijzigingen en het lijkt erop dat mijn iMP-450 niet meer spontaan aan gaat _/-\o_

Voor een overzichtje van de nieuwe features, check de site van iRiver.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

deepbass909 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:13:
Ik heb het vorige week al gemeld bij de meuktracker, maar helaas is het niet doorgekomen, of vond men het niet belangrijk genoeg, maar er is een nieuwe firmware beschikbaar voor de iMP-450 van iRiver.

[...]
Ik denk niet dat deze meuk nog een keer vermeld gaat worden. Zie http://www.tweakers.net/meuktracker/7464 ;)

Ik heb dit spelertje pas 2 weken, maar ik zou het niet meer willen missen.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Toen ik net nog een keer in de meuktracker keek, bleek hij wel er tussen te staan... waarom ik hem de eerste keer heb gemist weet ik niet...

iig lijkt het erop dat het zeker de moeite waard is om hem te updaten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

hmm is dat ie vanzelf aan gaat een bekende bug bij de imp450 want ik heb het volgens mij niet en die nieuwe features heb ik ook niet nodig dus waarom zou ik hem upgraden