Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

t-mobile prepaid garantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t-mobile prepaid SE T100 en opeens heeft ie amper bereik hij geeft aan 1 a 2 stipjes hoogstens en als ik wil bellen dan gaat ie ff over en dan verbreekt ie de verbinding…
ik ben naar de shop waar ik hem heb gekocht en die verwijzen mij naar t-mobile en sindsdien heb ik het vergeten maar nu wilt me moeder hem gebruiken … maar weten jullie of ik nog garantie heb en waar ik dan naar moet bellen of opsturen, van hun site wordt ik niet veel wijzer
hij is bijna een 1 jaar oud dus ik hoop dat er standaard 1 jaar garantie opzit

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Je hebt er toch een garantiebewijs bijgekregen? Ik neem aan dat 't daar wel op staat.

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 25 oktober 2004 @ 17:13:
Je hebt er toch een garantiebewijs bijgekregen? Ik neem aan dat 't daar wel op staat.
dat is het vreemde ik heb de bon gewoon nog maar er staat nix over de garantie of wat dan ook
heb hem trouwens bij megapool gekocht

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:15:
[...]

dat is het vreemde ik heb de bon gewoon nog maar er staat nix over de garantie of wat dan ook
heb hem trouwens bij megapool gekocht
Laat hun het maar regelen. Zij moeten wel als service je helpen. Maar aangezien ze overgenomen zijn weet ik niet of ze zo makkelijk zijn ;)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Voor reparatie kunt u uw SonyEricsson langsbrengen bij één van de voor u dichtsbijzijnde ServicePoints.
Kijk op www.sonyericsson.com, of bel 0900- 89.98.318 voor locaties van de ServicePoints.
Ook kunt u uw toestel ter reparatie opsturen naar Dynafix:
Dynafix BV
Dealderweg 21
6361 HK Nuth
Tel. 045-565.6158
Of je gaat ermee naar megapool harense smid.
harense smid regelt namelijk de garantie van het failliete megapool.

En ja, er zit nog garantie op. 1 jaar garantie heb je sowieso...

[ Voor 20% gewijzigd door job op 25-10-2004 17:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op 25 oktober 2004 @ 17:21:
[...]

Of je gaat ermee naar megapool harense smid.
megapool verwijst mij nou juist naar t-mobile …
maar dat dynafix kost dat dan geld :?

ah ok dan dus garantie heb ik nog maar
enig idee of er zo servicepoint bij Amsterdam ligt kzit nu hun site af te zoeken

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 17:28 ]

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:24:
[...]

megapool verwijst mij nou juist naar t-mobile …
maar dat dynafix kost dat dan geld :?
Ja, dat kost geld, tenminste, als ze niks vinden wat een oorzaak kan zijn, of oorzaken die er buiten vallen. stootschade, water etc.

vriendin van mij heeft dat gehad, was mooi 30 euro kwijt voor nakijken en versturen, ze kon kiezen, toestel terug krijgen voor 30 euro of ze hielden hem...

Stelletje klootzakken daar! :(

Verwijderd

Topicstarter
nautaonline schreef op 25 oktober 2004 @ 17:33:
[...]

Ja, dat kost geld, tenminste, als ze niks vinden wat een oorzaak kan zijn, of oorzaken die er buiten vallen. stootschade, water etc.

vriendin van mij heeft dat gehad, was mooi 30 euro kwijt voor nakijken en versturen, ze kon kiezen, toestel terug krijgen voor 30 euro of ze hielden hem...

Stelletje klootzakken daar! :(
mja dat wordt moelijk ik weet toch ook niet of het aan het toestel ligt of ik hem laten vallen heb(ben bang van wel)
kan ik nog beter zon inruilactie doen dat ik voor een tientje een nokia inruil voor deze (ze willen toch niet je sim he )

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:46:
[...]

mja dat wordt moelijk ik weet toch ook niet of het aan het toestel ligt of ik hem laten vallen heb(ben bang van wel)
kan ik nog beter zon inruilactie doen dat ik voor een tientje een nokia inruil voor deze (ze willen toch niet je sim he )
Nee, die hoeven ze niet, ze moeten wel werken, nou dat doetie!:P

Dus dat moet wel goedgaan!

Verwijderd

Topicstarter
nautaonline schreef op 25 oktober 2004 @ 17:48:
[...]

Nee, die hoeven ze niet, ze moeten wel werken, nou dat doetie!:P

Dus dat moet wel goedgaan!
jah voor de rest werkt ie perfect ;) alleen als het dan ff kan ruil ik hem het liefst weer in voor een t-mobile prepaid want dat kan ik hem oude sim erin doen(nog 10 euro beltegoed ofzo) dus is mijn vraag; weet iemand een shop waar ik zon inruilactie kan doen tegen een t-mobile prepaid( kga zelf ook ff zoeken ;) )

Verwijderd

Topicstarter
mmm : http://www.t-mobile.nl/pe...pup/eshop/inruilactie.asp
zie laaste zin, denk jij dat ze het in de winkel gaan testen ?
mischien kan ik beter me oude motorola opzoeken dan ruil ik die wel in ;) als ik het goed begrijp het je alleen de mobiel met batterij nodig toch ?

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ze die inruilacties houden met of zonder t-mobile sim ?? ik heb de folder gelezen maar weet niet meer welke winkel het is 8)7

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Je hebt zowiezo altijd 2 jaar garantie, ongeacht wat Megapool/HS je wil doen geloven.
Maar bijna alle electronicazaken proberen je op deze manier te lozen.
www.staiksterk.nl + een hele grote bek wil nog wel eens helpen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
LOL blijkt dat ik hem helemaal niet bij de megapool heb gekocht maar bij de BCC _/-\o_
dus zal ik maar nog is naar die winkel gaan als ik daar echt me garantie moet regelen ??
iemand enig tips voor wat ik dan daar moet zeggen

Verwijderd

Als je een prepaidpakket van een provider hebt gekocht. Dus 1 doos met toestel én simkaart dan moet je voor je garantie bij de betreffende provider zijn. BCC kan je echt niet verder helpen en je ook naar T-Mobile verwijzen.

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:40
garantie van t-mobile prepaidpakketen gaat via t-mobile

Verwijderd

Topicstarter
mm ok dan bel ik ze wel op morgen, enig idee welk nummer het is

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zou je dat misschien net zo makkelijk zelf even op kunnen zoeken?

[ Voor 200% gewijzigd door Ginz op 25-10-2004 20:12 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1