| I've got permission to color outside the lines |
met een ata33 kabel is het pielen, met een ata66 is het nog erger
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Paar adertjes door...
Verwijderd
hahah ata 33 is dik makkelijk!!!!!!!!!!!!Op zondag 31 december 2000 21:00 schreef FUBAR het volgende:
nou, het lijkt me heel moeilijk
met een ata33 kabel is het pielen, met een ata66 is het nog erger
net wat moeilijker dan floppy kabel maar ja
het rounden van ata66 kabel vind ik te kostbaar want als er iets mis gaat moet ik een nieuwe kabel kopen en dat gaat mij zo'n fl 40 á 50,- kosten en dat vind ik toch wel veel voor zo'n kabeltje.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
een ata 66 kabeltje kost toch maar een tientje (of word ik nu utgelachen vanwege mijn slechte kabels??)
Verwijderd
Gewoon een scherp mes pakken(
PEACE OF CAKE!!:D
PS Het alcohol is nog niet uitgewerkt
Is 3 niet een btje vaak? ik heb het om de 8 gedaan... gewoon idd een klein stukkie snjiden en dan de rest scheurenGewoon een scherp mes pakken() en netjes om de drie kabeltjes iets in snijden en dan de rest met de hand door trekken ..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
OC shop
Verwijderd
Nee dan kon ik ze mooier bij elkaar binden!.Op maandag 01 januari 2001 16:09 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Is 3 niet een btje vaak? ik heb het om de 8 gedaan... gewoon idd een klein stukkie snjiden en dan de rest scheuren
Vond ik zelf anders waaren ze nog niet echt rond...
Die kabels zijn ook wat langer dan gebruikelijk, is best wel handig voor een (Full) big tower....Op maandag 01 januari 2001 16:45 schreef tspawn het volgende:
Was lui heb ze gewoon gekocht bij de
OC shop
[afbeelding]
39 pieken bij de informatique.. vind ik best wel prijzig voor zo'n kabeltje.Op maandag 01 januari 2001 17:41 schreef Bendertino het volgende:
Zijn die kabels echt zo duur??
Das makkelijk, die krengen van mij zijn net te kort om boven in mijn HX08 te komen...:(Op maandag 01 januari 2001 18:03 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Die kabels zijn ook wat langer dan gebruikelijk, is best wel handig voor een (Full) big tower....
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
I see dead pixels...
Is wel relaxt en ook nog goedkoper als de informatique. Als je ze tenminste in dordrecht op komt halen (laat ik daar nou net wonen).Op maandag 01 januari 2001 16:45 schreef tspawn het volgende:
Was lui heb ze gewoon gekocht bij de
OC shop
[afbeelding]
Heeft iemand ervaring met deze ide kabels?
het is gewoon een kwestie van goed snijden en trekken, resultaat:

Source: http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/rounden/
Ok ik kan het zelf gaan proberen, maar aangezien zulk zoort dingen altijd mislukken bij mij. Koop ik deze maar, heb mijn ide 33 wel zelf gedaan trouwens..Op maandag 01 januari 2001 18:44 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik vind het echt totaal niet moeilijk,
het is gewoon een kwestie van goed snijden en trekken, resultaat: [afbeelding]
Source: http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/rounden/
Ja dat beter zou ik niet weten,Op maandag 01 januari 2001 18:53 schreef iefje het volgende:
ruben zoals het daar is gedaan is de simpelste manier. Dat kan veel mooier en beter.
want je kan hem niet veel kleiner krijgen.
En dan mooier vind ik een beetje onzin,
het zit toch in je kast? Ja oke dat je kast georderd moet zijn oke maar mooi, nee......
Verwijderd
is zon 7.5 gulden...
toch ni veel vind ik
dan kunde der al is ene kapot doen...
Verwijderd
er komen dus ook belgen hiero =)
en misschien dat ik het ook maar eens ga doen...
Kheb nog wel een handig stanly mesjus liggen hiero =D
Ken je ze nie opsturen?
www.kuiphuis.nl
Vind ik ook wel een leuke prijs!Op dinsdag 02 januari 2001 00:06 schreef Nowhere het volgende:
Voor 7.50 wil ik wel wat van die kabels hebbe!
Ken je ze nie opsturen?
ok suc6 met zoeken. het is in een antiek winkel ennuh neem contant geld mee want pinnen kan daar niet. het is nl. een zaakje van zijn ouders (verneem ik).Op maandag 01 januari 2001 18:41 schreef Demoniac het volgende:
Dordrecht, is daar met het OV een btje te komen (ja, mijn OV kaartje is vandaag ingegaan*D) ken ik ook zelluf gaan halen...
inderdaad dat is een hele mooie prijz. want toen ik laatst weer een winkel binnestapte waar ik elke 2 weken binnenstap voor een nieuwe prijslijst. vroeg ik aan de verkoper wat kost nou zo'n ata66 kabel hij zei toen fl 50,- en zegt goh ze zijn goedkoper geworden eerst waren ze 60,-. dus ik d8 laat maar zitten.Op dinsdag 02 januari 2001 00:06 schreef Nowhere het volgende:
Voor 7.50 wil ik wel wat van die kabels hebbe!
Ken je ze nie opsturen?
maareh is het mogelijk om ze opte sturen of iniedergeval ff een url posten als die winkel in BE het heeft.
á mája hé (moet je op zijn belgisch lezen anders is het niet leuk, want de belgische taal is erg leuk, kijk maar naar urbanus)
Leuk eerst alles laten uitzoeken en dan op het laast doorgeven dat je niet kan bestellen omdat ze op vakantie zijn!
Maar ik moet wel zeggen ze zijn wel goedkoop met die kabels. BBij coolergus waren ze 20 dollar en hier maar 29 piek.
Heb paar oude kabels over die ik mee kan klooien.
Toch maar beetje snijden.
Tot vier keer dubbelvouwen kan het nog, maar daarna is het erg lastig met geheel buigen. Dit kan plastic omhulsel beschadigen als je oude kabels hebt.
Het is aan je keuze of je vouwt of snijdt.
1 keer vouwen is al 50% smaller en buigzaamheid is wel goed.
Verwijderd
Wel perfect door te voeren in een kast met veel schijven.
Verwijderd
daar heb ik ze gekocht (niet geround)
die hebben ook en online shop...
zal nog wel goedkoper zijn dan
ik heb er 3 gekocht dan mag er 1 kapot gaan
de prijzen volgens Da_Flex zijn ong. 150 BFrank = fl 7,50
dat komt neer op fl 1,- = 20,- BFrank
Verwijderd
Alles werkt gewoon, maar ik weet niet of er nu meer errors optreden dan voorheen.
Heeft er iemand een idee hoe ik dat kan testen?
Thanks voor ieder advies.
Verwijderd
juistOp donderdag 04 januari 2001 17:20 schreef ReseTTim het volgende:
ok iedereen die geinstresseerd is in ata66( ata100) kabels moet ff zich hier melden dan kunnen we samen ff een bestelling doen in belgië via Da_FleX.
de prijzen volgens Da_Flex zijn ong. 150 BFrank = fl 7,50
dat komt neer op fl 1,- = 20,- BFrank
maar moet ik die dan naar iedereen appart opsturen? ik weet ni hoeveel dat da zal kosten... (is naar een ander land he)
Verwijderd
Als je bang bent voor storing in de kabel kan je tussen de 4 lapjes kabel alufolie leggen en dan aarden.
volgens mij is er dan geen storingsprobleem meer.
Suc6, maar ik ga mijn mooie kabeltje lekker niet risceren voor zoiets onzinnigs