Ik heb net een systeem in elkaar geschroeft, alles ging prima en alles volgens 'het boekje' netjes klaar gemaakt.. welnu, ik start voor het eerst op; alles gaat al héél langzaam, dus als ik op de DEL toets duw duurt het al 20 seconde alvorens ik in de bios kom. Dus daar al traag aangekomen haal ik het al niet om te kijken wat er precies aan de hand is, of dat ik iets kan instellen omdat de comp zichzelf al uitschakelt.. ff later weer eens geprobeerd en snel in de bios (voordat ie zichzelf weer uitschakelt) naar de temp gekeken.. ja hoor, CPU 96 graden.. Dit kan dus nooit goed zijn uiteraard. Als ik aan de koelblok voel dan is deze gewoon nog koud, dus dat is erg vreemd. (fan draaid ook gewoon)
Ik werk normaal altijd met Pentium, dus dit is het eerste systeempje van AMD wat ik in elkaar schroef voor common gebruik. Het installeren van de koeler op de CPU ging zonder problemen. Ik heb dan wel geen koelpasta gebruikt maar gewoon het beetje wat al voor gepaste is op het koelblok, dit kan dus het probleem ook al niet zijn. Vreemd dat de CPU al binnen 30 seconde al zo heet kan worden en dat het koelbloek gewoon koud is. Iemand een idee?
Systeem:
AMD Sempron 2400+
Asus A7N8X-X
1x Corsair Value c2,5 512mb
40 Gig maxtor (8mb)
Nec cd-rw
300watt voeding
Ik werk normaal altijd met Pentium, dus dit is het eerste systeempje van AMD wat ik in elkaar schroef voor common gebruik. Het installeren van de koeler op de CPU ging zonder problemen. Ik heb dan wel geen koelpasta gebruikt maar gewoon het beetje wat al voor gepaste is op het koelblok, dit kan dus het probleem ook al niet zijn. Vreemd dat de CPU al binnen 30 seconde al zo heet kan worden en dat het koelbloek gewoon koud is. Iemand een idee?
Systeem:
AMD Sempron 2400+
Asus A7N8X-X
1x Corsair Value c2,5 512mb
40 Gig maxtor (8mb)
Nec cd-rw
300watt voeding
Whole lot of stars ***