Toon posts:

Gedaan met discriminatie Belgische breedbandgebruikers!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het moet eens gaan gedaan zijn dat de grootste Belgische ISP hun klanten uitmelken.
Ik betaal 51.95 EUR per maand en daarmee mag ik per 30 dagen 2.5GB uploaden aan 512Kbit. En als ik erover ga gooien ze me gewoon op smallband en is het gedaan met "snel" internetten. Of ik moet gaan bijbetalen natuurlijk, geen probleem, als je maar extra geld ophoest.

http://www.petitiononline.com/nolimits/petition.html
Teken pls deze petitie, als er genoeg sigs zijn wordt ze voorgelegd bij de raad van bestuur van Telenet (grootste kabelprovider) en ik ga mijn best doen om hem ook bij Skynet (grootste ADSL-provider) voor te leggen.

Alvast bedankt mede-tweakers! (en ik denk in naam van veel breedband-gebruikers in België)

Verwijderd

Uitmelken is een groot woord, je hebt als het goed is een contract getekend/acoord gegaan met de algemene voorwaarden? Je wist waar voor je ging tekenen, als het je dan niet bevalt dan stap je toch over op een andere provider die dat limiet niet heeft?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt toch al een topic lopen :?
Gedaan met discriminatie Belgische breedbandgebruikers!

Je kan je posts editten, dus nieuwe topics aanmaken hoeft niet (als je een link wilt toevoegen) ;)

[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 25-10-2004 16:12 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Gheh, ik ben ook bij telenet en dit petitie bestaat al x aantal jaar maar toch komt er niets van, het is een leuk initiatief maar vrijwel hopeloos. Hoe je het ook draait of keert, gigabytes kosten geld hoe je het ook draait of keert..

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 11:35

Korakal

Up up up!

Dit soort topics graag alleen in overleg, zie Internet & Telefonie - policy en FAQ

Dit topic is gesloten.