Toon posts:

Gedaan met discriminatie Belgische breedbandgebruikers!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het kotsbeu dat ze ons die debiele limieten opleggen. Ik betaal nu 51.95 Eur om max 2.5GB per maand te uploaden tegen 512Kbit. Dat noem ik geen breedbandinternet.

Teken pls deze petitie. Als er genoeg sigs zijn wordt voorgelegd aan de raad van bestuur bij telenet en ik doe mijn best om de wegen te vinden om hetzelfde te doen bij Skynet.

Alvast bedankt mede-tweakers!!

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En wat is je download limiet / snelheid ?

Verwijderd

ben dan wel niet belgisch, maar 51 euro om maximaal 2.5 GB te uploaden is best veel (ik dacht dat ik veel betaalde: 30 euro voor 8 GB)

edit: ah, ik heb een datalimiet van 8 GB up/down :/

edit deel 2: dan stap je toch over naar een andere provider die dat datalimiet niet heeft? Je hebt het over discriminatie, maar je hebt toch zelf voor het contract getekend?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 16:05 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:23
welke petitie :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
lol, LAN hier op m'n werk deed ff gek. Delete deze topic maar, is een andere ondertussen MET link ^_^

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:00

DinX

Motormuis

Niet vergeten, Skynet is de limiet down + up samen hè. Daar kan je bvb 9 gieg uppen en 1 gig downen als je wilt. Ook kan je bij skynet "foefelen" zodat je ver boven je limiet kan downen. (hint: ze voeren de limiet pas in na de volgende reconnect ... de rest kan je zelf verzinnen ;) )

Maar ik vind inderdaad dat we hier middeleeuwse limieten hebben. Ik heb hier geen radio in de buurt bvb, dus dan luister je al eens een radio stream van stubru ofzo. Moet je dat eens een hele dag opzetten en kijken wat dat verbruikt :{
Als je vergelijkt met Nederland, daar is het bijna overal FUP. Ik meen te herinneren dat 1 provider limieten heeft ingesteld en daarbij gekeken te hebben naar het gemiddelde de 75% grootste gebruikers .... 70GB :{ Daar zit je dan met je 10GB bij Skynet. Wil je meer ? OK, dan betaal je maar 5€ / 5GB bij :{

Wat ik nog het ergste vind is dat ook het lokaal verkeer wordt meegeteld. Ik download bijvoorbeeld veel van de nieuwsgroepen, dat komt bij de limiet. Terwijl dit gewoon lokaal gepeered is voor Skynet, kost hun niks extra.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.