Ik heb sinds een maand problemen als ik command and conquer zerohour online speelt 1ste potje gaat gewoon meestal goed problemen komen bij de 2e potje.
pc lagt als ik weet niet wat harddisk blijft laden als een gek en dan een error in windows virtual me minimum to low.
ik draaide eerst sp2 heb ik weggehaald heb ik een fresh winxp met sp1a instalatie gedaan nog steeds zelfde probleem
ik heb ondertussen nieuwe geheugen gekocht en een nieuwe harddisk schijf geplaats daar ligt het niet aan want het probleem is er nog.
voeding is een enermax 550 watt dus dat moet goed zijn.
5 verschillende driver versies getest.
virtual mem in windows staat op 768/1536.
ik draai norton 2005 en addaware geen virussen kunnen vinden ik snap het niet meer.
videokaart heb ik pas 2 maanden heeft het 1 maand goed gedaan dus ik weet ook niet of het aan de videokaart ligt want het heeft 1 maand goed gewerkt.
ik heb echt hulp nodig.
moederboard: asus a7v8*
videokaart: saphire 9800 pro met 128mb
512mb ram kingston pc3200
amd 2600 xp
pc lagt als ik weet niet wat harddisk blijft laden als een gek en dan een error in windows virtual me minimum to low.
ik draaide eerst sp2 heb ik weggehaald heb ik een fresh winxp met sp1a instalatie gedaan nog steeds zelfde probleem
ik heb ondertussen nieuwe geheugen gekocht en een nieuwe harddisk schijf geplaats daar ligt het niet aan want het probleem is er nog.
voeding is een enermax 550 watt dus dat moet goed zijn.
5 verschillende driver versies getest.
virtual mem in windows staat op 768/1536.
ik draai norton 2005 en addaware geen virussen kunnen vinden ik snap het niet meer.
videokaart heb ik pas 2 maanden heeft het 1 maand goed gedaan dus ik weet ook niet of het aan de videokaart ligt want het heeft 1 maand goed gewerkt.
ik heb echt hulp nodig.
moederboard: asus a7v8*
videokaart: saphire 9800 pro met 128mb
512mb ram kingston pc3200
amd 2600 xp
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 15:43 ]