Hoe een cuesheet maken van een mp3 liveset?

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik heb hier een liveset liggen van Hard Bass. Ik zou graag die liveset die 170 minuten groot is, willen opsplitsen in losse nummers.
Ik zoek een programma waarbij je de mp3 kunty laden en dan kunt ingeven wanneer een nieuw nummer begint, En zodat je later de titel en producer kunt invullen.

Kent iemand zo'n soort programma?

w00t

Verwijderd

Mp3 cutter :? even google

Die gebruik ik zelf om de *.cue te laten met een mp3, en zo losse nummers te krijgen. Beetje creatief zijn en in kladblok je eigen *.cue maken.

Luister nu toevallig ook die liveset (Dana Vs. Luna) ? ;)

Was er overigens ook nog O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 15:40 ]

• FireStarter
Ja ik niet, ik baal er een beetje van :) . Geluidskwaliteit is vetgoed van die radio rip. Daarom wil ik hem opdelen.

Mp3cutter en een klote programma. Dat programma kan geen fatsoenlijke mp3tjes uitspugen. Als je dat wel doet dan kloppen de mp3tjes niet meer. Ik zal een voorbeeld geven.

een liveset duurt bv 30 min. En de 3 nummers waaruit het bestaat beginnen allemaal om de 10 min.

Dus je zou 3 mp3tjes moeten krijgen van elk 10 min lang. Speel je bv stukje 1 af in winamp zie je dat winamp al ziet dat het tijdschema van het mp3tje niet meer klopt. Hij hakelt , dat zie je aan de seconden. Soms is het ook nog als hij aan het einde van het mp3tje is hij nog een paar seconden doorgaat. Dus hij telt af... naar 0:00:00.

0:00:03 >> 0:00:02 >> 0:00:01 >> 0:00:00 >> -0:00:01 >> -0:00:02.

Dat programma mp3 cutter werkt niet helemaal ok. Ik zoek ook een programma die dat dus wel kan. En waarbij ik dus in een userfriendly omgeving die titels en producers kan invoeren.

btw, heb je zin om samen die set op te delen? ik ken niet zoveel nummers bij naam.

w00t

Verwijderd

Pfff er zijn ooit wel sites te vinden waarop ze de nummers van elke set noemen en de tijd. Maar die ken ik helaas niet uit mijn hoofd. Boeit me ook niet zo. Live-sets luister ik gewoon achter elkaar.

Maar waarmee knip jij je cd's dan? Want doe het eigenlijk altijd met Mp3cutter :/

Je wilt gewoon dat het op 1 cd past neem ik aan?

• FireStarter
Ik zet dadelijk dan allemaal losse nummers op mn mp3speler. Nu moet ik als ik ff een vet nummer wilk horen naar het midden van de set spoelen. Dat schiet niet op.

Ik zoek nog een programma die een mp3 goed kan cutten, mp3 cutter zoek ik iig niet ;) .

w00t

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Ik heb musicutter op m'n pc staan.
Ik snij niet zo vaak in mp3-bestanden, maar vooralsnog heb ik geen problemen ondervonden.

http://musicutter.host.sk/ (wel al lang niet meer geupdated...)

[ Voor 13% gewijzigd door Sassie op 25-10-2004 17:25 ]

Verwijderd

Dat programma gebruik ik overigens :9 die bedoelde ik :)

Maar dat programma werkt toch gewoon goed?

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:58

The_Scarabial

MTB for life!

mp3directcut, echt een super programma http://www.afterdawn.com/...p3_tools/mp3directcut.cfm
Pagina: 1