Toon posts:

Internet explorer 5.0 problemen met upgraden etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje met internet explorer 5.0
Als je deze wilt upgraden zegt deze niet in zijn geheel geinstalleerd te zijn.
En dat je die eert moet voltooien.
Ik heb the got search bekeken naar een soort dergelijk geval.
maar helaas niet beschikbaar.
Wel op internet allerlei tips om die herinstallatie te doen. maar die doet het niet.
ie afvinken in de software gaat ook niet. wat ik heel erg raar vind, is dat deze maar 0mb groote aangaf.

Weet iemand raad om zonder opnieuw te installeren toch internet explorer te upgraden naar 6.0? ik draai onder w2k met sp4.

alvast bedankt.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dat upgraden, doe je dat middels de online installer van Microsoft? Of installeer je IE6 in één keer vanaf je harddisk? Als je het online doet, probeer dat eerst IE6 in zijn totaal te downloaden en die vervolgens te installeren..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat ie niet volledig geinstalleerd is, betekent dat de installatie met de MSI-installer niet volledig is afgerond. Waarschijnlijk (heb het zelf ook eens ooit gehad) gaat het om een werkstation dat in een netwerk hangt, en ooit onder een andere gebruikersnaam geinstalleerd is dan degene waar jij nu onder werkt.
De oplossing: onder die andere gebruikersnaam inloggen, dan de upgrade proberen, en dan opnieuw inloggen onder je eigen gebruikersnaam.

BTW: mijn probleem was onder NT4, jouwe ook gok ik zo? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:14
Volledig download op de volgende manier, ie6setup.exe downloaden en dan het volgende ermee doen.

"downloadlocatie\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

Dan haalt hij alles binnen, en kan je zelf aangeven waar het terecht moet komen.
Echter hoeft dit niet de oplossing voor je probleem te zijn. Maar begin hier eerst maar mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad ik installeer deze onder een bepaalde account. En ook onder een ander account gaat dit niet goed. bijna om gek van te worden.
ook al heeft deze administrator rechten.
laatste kan ik inderdaad nog effe proberen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Windows Operating Systems --> Software Algemeen, dat past wat beter (zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy voor waarom :) )

Welkom op GoT!

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 25-10-2004 15:47 . Reden: URL ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Woops sorry.... dacht dit meer OS was.. maargoed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu eindelijk gevonden.
Maar toch bedankt.
Voor degene die met het zelfde zitten volg de volgende instructies.

1. Start de computer opnieuw op en voer Internet Explorer Setup opnieuw uit.

Als het probleem niet is opgelost nadat u de computer opnieuw hebt opgestart, gaat u verder met stap 2. Waarschuwing Onjuist gebruik van de Register-editor kan ernstige problemen veroorzaken die ertoe kunnen leiden dat u het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat problemen die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de Register-editor, kunnen worden opgelost. Het gebruik van de Register-editor is dan ook voor uw eigen risico.

2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
4. Zoek de volgende registersleutel en klik erop:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager

5. Zoek en verwijder alle PendingFileRenameOperations-waarden in de sleutel.
6. Klik desgevraagd op Ja om het verwijderen te bevestigen.
7. Sluit de Register-editor af.
8. Voer Internet Explorer 6 Setup uit.

Succes.
Pagina: 1