Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van het succesvole Motorola V525 topic wil ik hier graag een soortgelijk topic over de Vodafone Samsung E310 starten.

Dit toestel kost €179.95 en is te krijgen bij de vodafone winkels. Hieronder de link van de onlineshop:

http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/ise310s.html

Specificaties van dit toestel:

Afmetingen: 84x47x22mm
Gewicht: 85 gram
Standbytijd: 150 uur
Beltijd: 180 minuten

Netwerk:
Tri band

Extern beeldscherm:
65.536 kleuren
TFT
Resolutie: 96 x 64 pixels, 2 lijnen

Kleuren beeldscherm :
Instelbare schermhelderheid
65.536 kleuren
UFB
Resolutie: 128 x 160 pixels, 7 lijnen

Externe vormgeving:
Bedieningstoets
4-richtings

Camera :
Effecten/instelmogelijkheden
Kwaliteitsopties
MultiShot
Nachtmodus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner 10 sec.
Extra: Video opnemen tot 30 seconden
Max. resolutie: (camera) 640 x 480 pixels
Resoluties: (camera) VGA (640x480), QVGA (320x240), QQVGA(.160x120), Mobile (176x120)
Soort: VGA camera

Flip model

Internet sneltoets

Trilfunctie

Interne vormgeving:
Screensavers

Wallpapers :
Downloadbare wallpapers
Kleur

Geheugen:
Dynamisch geheugen
Grootte: 5 MB

Audio:
Polyfonische ringtones
64-tones polyfonische ringtones
Downloadbare ringtones
Compatible met Nokia melodieën

Voice memo

Messaging :
Via SMS
Vodafone mail (alleen met Vodafone Live)

EMS

Java ondersteuning

MMS

SMS
SMS berichten versturen naar
meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van
aaneengeschakelde SMS berichten

T9

Connectivity:
GPRS

Infrarood

Modem

Synchronisatie:
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Infrarood

WAP:
2.0

Aanwezige programma's :
Alarmklok

Calculator

Fotoalbum

Games:
Downloadbare games

Kalendernotities

Stopwatch & timer

Takenlijst

Telefoonboek met bellergroepen

Tijdsnotatie of Klok

Valuta omzetter

Video afspeelfunctie:
MPEG speler

Content diensten :
Vodafone Live!

Afbeeldingslocatie: http://be.samsungmobile.com/nld//mobile_phone/sgh-e310/images/e310_stylish.jpg

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit toestel?

[ Voor 204% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 16:13 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wat maakt deze telefoon zo "budget" als je het vergelijkt met de E700/800 serie?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Niks.
Ja, misschien dat dit een 'voorborduursel' is van de E600, dus de productie en de R&D laag liggen. Het is, kijkende naar het fisieke gedeeltje van de telefoon gewoon de E600 met een S500 antenne, en de E800 headset aansluiting.

Qua specificaties zal hij gewoon een simpel display hebben die niet al te duur is. Neem daar de provisie van Vodafone bij. Plus de gedachte dat Vodafone ze natuurlijk met 1000-den, 10.000-den tegelijk inkoopt bij Samsung. Samsung zodoende weer een zekerheid heeft, dus lager kan aanbieden aan Vodafone....

Nou zo kom je dus op een 'budget' E700 met prepaid

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 26-10-2004 01:10 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Kortom, geinig voor weinig :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gister gekocht bij vodafone en hem simlock vrij laten maken, nou heb ik mijn telfort abonement in deze telefoon en hij werkt perfect!!! Ik denk ook dat er inderdaad vele duizenden ingekocht zijn en vandaar de lage prijs!

Verwijderd

Weet iemand of ik bij deze telefoon ook mijn debitel(vodafone) simkaart kan gebruiken :) zonder dat ik hem moet unlocken :r

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Liever geen unlocklinks en -info. Zie: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 85% gewijzigd door Korakal op 03-12-2004 10:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik post deze links niet meer. Ik heb echter bij de vodafone winkel zelf de opdracht gekregen om hem simlock vrij te laten maken, hun vertelden mij ook dat dit volkomen legaal is.

Gr paul

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic wordt helaas niet erg druk bezocht, jammer want kijk maar naar het succes van de motorola V525 topic, dit was een stuk drukker!

gr paul

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik zit ernstig te twiijfelen of ik dit toestel zal kopen, i.c.m. vodafone prepaid. Grote hekel heb ik aan firmware die geflashed is door in dit geval vodafone. :( Weet iemand of dit erop zit, en of dit er dan af te halen is?? Dan wordt het namelijk wel een aantrekkelijk toestel. :p

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Verwijderd

Keifijn toestel. :) Dat moet ik bekennen. :) Ik mis alleen wel de bluetooth, maar heb hem gekocht als tijdelijk toestel daar mijn t610 echt overleden is. :'( :'(

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit is een geflashte Samsung E316!!! :o Na wat zoeken heb ik hem gevonden. Enige verschil is de triple band, deze is bij de E316 dual (800/1900) Als iemand de nederlandse firmware hiervan heeft, of kan maken via andere firmware, en deze vervolgens on-line kan zeten, ben ik deze persoon erg dankbaar _/-\o_

Modbreak:wij alleen niet, dat is niet de bedoeling om via het forum te regelen. Zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 03-12-2004 10:19 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:28

Licko

ZVDK

ik neig toch meer naar de E800, wat zijn naast de prijs de belangrijkste verschillen tussen dit toestel en de E800?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Zijn er ook voorbeelden van genomen foto's met de E310?
Lijkt me voor de rest wel een leuk toestelletje...

Verwijderd

Hoi,
Bij de Motorola V525 is dat Vodafone plaatje eraf te halen met een eurocent muntje, weet iemand of dat bij deze ook kan?
En hoeveel smsjes erin opgeslagen kunnen worden, dit vind ik namelijk een groot nadeel van de M V525, daar kunnen slechts 20 smsjes worden opgeslagen.
Verder vind ik hem qua uiterlijk er wel erg goed uitzien, dus denk dat ik m wel ga kopen. Doeii

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik krijg zojuist een melding dat mijn maximale smsjes opgeslagen zijn. Dit zijn er 200.

Gr paul

Verwijderd

Dank je, daar kan je dus wel ff mee vooruit ;)
Ga m denk ik ook kopen. Alleen is de actie niet geldig (aankoopbedrag in beltegoed terug) als je je eigen nummer wilt behouden. Dus dat vind ik wel een nadeel.

Verwijderd

Heeft iemand al een manier gevonden om kras vrij de vodafone logo's te verwijderen ? ;)

Verwijderd

Ik ben er ook nog niet achter... Heb gehoord dat het er niet makkelijk afgaat, dus niemand probeert het om harder te drukken.
Weet er misschien ook iemand of je de achtergrond kleur van het menu kunt wijzigen. Dat kan ik nergens vinden. Maar het is van dat stomme grijs.

• Dutchkiller
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 16:45
Ik heb ook de Samsung E-310 maar ik heb alleen nog niet de instelling kunnen vinden om normale sms'jes die worden ontvangen direct op het intern geheugen van de telefoon te zetten. Zendrapporten van de telefoon worden wel direct op het intern geheugen gezet maar waarom de normale niet dan? En is deze telefoon ook te flashen naar de orginele software van Samsung? Want de V525 was wel te flashen, die heb ik hiervoor gehad maar omdat deze kapot is gegaan heb ik via de garantie deze gekregen.

Verwijderd

heeft iemand al een manier gevonden om toch foto's op je pc te krijgen vanaf de telefoon, want dat zou toch niet kunnen omdat vodafone dat had geblokkeerd.

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Is 't geluidje wanneer je 'n foto maakt ook uit te schakelen ?? En is de camera-knop aan de zijkant altijd aan?

Verwijderd

nee dat is niet mogelijk. ik had een e-mailtje gestuurd naar de klantenservice en zij zeiden dat het niet mogelijk was vanwege de privacy van anderen. oftewel legaal is het niet mogelijk....
Pagina: 1