MP3 speler kapot ?

Pagina: 1
Acties:

• StealthBlade
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:55
Hallo,

Ik heb een mp3 speler daar heb ik een probleem mee!

Toen ik de liedjes op de drive gooide kreeg ik een fout melding dus ik dacht ik probeer het eens opnieuw maar nee hoor weer dezelfde fout.
Dus ik plugde de drive eruit en stak hem vervolgens er weer opnieuw in maar nu blijft windows hangen als hij ingeplugd is. Dus als ik op deze computer of iets anders druk gebeurt er helemaal niks echter als ik hem eruit haal dan komt alles te voorschijn wat ik hem aangeklikt.

Wat zou ik nu kunnen doen, ik dacht aan formatteren onder DOS maar ik zou alleen niet weten hoe dat moet.

BVD

• StealthBlade
StealthBlade schreef op 25 oktober 2004 @ 11:00:
Hallo,

Ik heb een mp3 speler daar heb ik een probleem mee!

Toen ik de liedjes op de drive gooide kreeg ik een fout melding dus ik dacht ik probeer het eens opnieuw maar nee hoor weer dezelfde fout.
Dus ik plugde de drive eruit en stak hem vervolgens er weer opnieuw in maar nu blijft windows hangen als hij ingeplugd is. Dus als ik op deze computer of iets anders druk gebeurt er helemaal niks echter als ik hem eruit haal dan komt alles te voorschijn wat ik hem aangeklikt.

Wat zou ik nu kunnen doen, ik dacht aan formatteren onder DOS maar ik zou alleen niet weten hoe dat moet.

BVD
Het is al opgelost :7

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:04

The Third Man

The Third Jellyfish

Misschien ook handig als je ff meldt wat de oplossing was, voor het geval mensen met hetzelfde probleem dit topic tegenkomen.

Verwijderd

jup en wat de foutmelding was

• StealthBlade
Ik kreeg alleen een error bij het overplaatsen (kan bron bestand niet lezen) en sinds dien deed hij het niet meer. Dus je kon niks openen ofzo dus daarna kreeg je geen fout melding meer.

Nu heb ik het kunnen formatteren met behulp van HP flash program.
En sinds dien doet hij het weer. :)