Toon posts:

2 maxon portofoons

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

ik heb hier 2 (redelijk oude) maxon portofoons staan.

Ze hebben 4 kanalen (a,b,c en d) maar alleen kanaal a werkt. (455.8100)

Nu wil ik het eigenlijk zo hebben dat ik de drie andere kanalen kan instellen dat dat kanaal 1,2,3 van de PR kanalen worden zodat ik met de "standaard" porto's kan praten. Alleen ik weet niet hoe ik zon maxon portofoon moet programmeren.
Ik heb al heel veel geprobeerd maar ik kan er niet achter komen. Zijn hier mensen die weten hoe die dingen geprogrammerd kunnen worden?
alvast heel erg bedankt

ruurd

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Zelf al gezocht naar handleidingen? Google is your friend you know ;) . Heb je nog niet ergens een handleiding liggen? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Het is logisch dat je eerst zelf gaat zoeken en dat je dan post wat je gedaan hebt.

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
ben al een half jaartje aant zoeken, en een vriend van mij (weet er heel veel van) kan het niet. En denk je dat ik google nog niet misbruikt heb? hmm, die heb ik zowat geplundert. Dat ik hier post is een soort noodkreet ;)

gr ruurd

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Met een type nummer zouden we misschien wat verder komen.

Als het echt oud materiaal is heb je kans dat er kristalen in moeten. In dat geval is het uitbreiden niet zo heel moelijk.
De andere optie is dat de frequenties in een (e)eprom staan. In dat geval gaat het lastig worden het aan te passen.

offtopic:
Waar en door wie is die genoemde frequentie in gebruik?

Verwijderd

Topicstarter
little_soundman schreef op 26 oktober 2004 @ 02:02:
offtopic:
Dat laten we maar even ter zeide :p

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-02 08:40
offtopic:
Bedrijfshulpverlening

[ Voor 12% gewijzigd door Amd-xP op 26-10-2004 08:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
huh? hulpverlening? wat leuk. Alleen kan ik geen hulpverlenen. :p

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Leuk dat je de offtopic vraag wel beantwoord, maar de ontopic vraag beantwoorden zou wat dichter naar de oplossing van het probleem werken.
Pagina: 1