Toon posts:

Lokaal en internettraffic gescheiden meten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programmatje net zoals DUMeter, maar dat ook in staat is om lokaal-traffic te scheiden van internet-traffic. Ik heb hier een aantal computers, waar soms veel over en weer gekopieerd tussen wordt, en DUMeter rekent deze traffic ook aan. Ik wil weten hoeveel ik down- en upload van/op het internet, en niet lokaal :7

ik heb al wat gegoogle'd, maar ik vind niets nuttig :( Misschien weten jullie iets?

thanks! :>

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan kom je meer in de richting van traffic shaping en traffic monitoring. Kan me niets voorstellen dat daar niets voor te vinden is met google :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Defire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
hmm idd genoeg op google te vinden volgens mij :)

Maar DU meter kan dit verkeer toch ook scheiden?
Je kan onderaan selecteren welke interface je monitored. Alleen Netwerk-kaart of alleen Internet verbinding. Kun je dus apart de stats zien.

Het houd echter op als je via je netwerkkaart internet :P

Maargoed, dan biedt google hulp :)

Eentje uit me hoofd kan ik je wel geven: Netlimiter. Zeer geavanceerd monitor tooltje. Je kan apart programma's monitoren. Kost je alleen wel 30euro.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas even je schreeuwende topictitel aan. Waar heb je precies op gezocht op Google? :)

[XP - DUMETER] > Lokaal en internettraffic gescheiden meten *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• _VpS_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04-2023
BWMeter van Desksoft.com is wat je zoekt ;)

(bb) || !(bb)

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
idd die geeft het zelfs weer in 2 apparte grafieken ;)

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En die houd precies alles bij. Per uur/dag/week/maand/jaar. Het is een erg handig tooltje. :)

Verwijderd

Bekijk Trafmeter eens.. Kan ook exporteren naar allerlei database formaten.. gratis te gebruiken met max 1 rule..
Pagina: 1