Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Bootleggers Topic deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 1.411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IWriteCode
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 17-10 15:12
http://www.clan-tgg.nl/clan/Odin/gottitle.png

Bootleggers is een online spel, waar je een beginnende gangster speelt in de Verenigde Staten rond 1930.

[center]Zo werkt het:[/center]
Je speelt het spel doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla) en is helemaal gratis... Door verschillende acties (misdaden) kan je geld en ervaring verzamelen. Je begint met zakken rollen... om via het stelen van autos naar de georganiseerde misdaad te gaan. Als je genoeg ervaring hebt stijg je een nivo met het uiteindelijke doel om een legendary godfather te worden.

Topics Historie
Bootleggers deel 1

http://www.woestweb.nl/bl/goglogo.jpg

Gathering of Gangsters
Naar aanleiding van het eerste bootleggers topic is de Gathering of Gangsters crew opgericht. Leden van GoT die minimaal Boss zijn kunnen zich aanmelden bij deze crew!

Handige links
Bootleggers websiteDe bootleggers website
OC CalculatorDe GoG O.C. calculator. De tool om uit te rekenen hoeveel iedere deelnemer aan een organized crime krijgt.

IWriteCode wijzigde deze reactie 25-10-2004 14:57 (100%)

Less = more

• Shuvit418
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 24-02-2011

Shuvit418

Hier stond iets...

minimaal boss om te joinen :D

Dat gaat duren dus... nja nu nog uitzonderingen? :)

Shuvit418 wijzigde deze reactie 25-10-2004 14:41 (9%)

EVE-Online: Shuv (The Restless Masquerade [MASQ.])

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Gangsters i.p.v. Gansters...

• IWriteCode
Die dingen moet je ook niet 1 2 3 snel maken op je werk :)

Less = more

• CORVETTE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 11:06

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik deed al een paar weken bootleggers alleen nu kan ik niet meer inloggen. Mijn email adres zou niet meer bestaan ?? |:(

Toen maar naar Omerta gegaan , maar die is een stuk minder leuk.

Iemand enig idee waarom ik niet meer met mijn email adres ( hotmail ) kan inloggen ? Of hoe ik dat gefixed krijg ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• IWriteCode
Er is blijkbaar een nieuwe versie opgestart... mijn gegevens over zetten lukte ook niet... :(

Less = more

• CORVETTE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 11:06

CORVETTE

---- American V8 ---

Iedereen heeft dus een nieuw account nodig ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• IWriteCode
Je kan je oude over laten zetten (maar bij mij werkte het niet :()

Less = more

• victenn
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21-10 14:28
Mijn kick heeft gewerkt :)

Je kan de gegevens van je oude account invullen bij het registratie formilier. Het enigste voordeel hiervan is dat je je oude registreer datum houdt. Mij is dat wel gelukt.

Iedereen moet dus weer vanaf scum beginnen.

Verder is GoG atm voor thug+ maar dit zal als het spel vordert verhoogt worden.

Last FM

• Ashy
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20-10 20:02
heh, wel een mooie tijd om het topic boven water te halen.. net een reset:)

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14:22

Twee Dee

Even geen ondertitel

Er is weer een hoop gebeurd wat ik niet heb gevolgd geloof ik...

Geen Gathering of Gangsters meer, maar wel 2 crews met "GoG" voor hun naam (en de namen van leden zeggen me ook niks).

Enige info van het front?

• Spike-man
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-07 15:02
zijn er nog gotters die spelen, of is iedereen een beetje afgehaakt na de zoveelste reset?

Scorito: FC Bal op ons dak

• Appie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:25

Appie

F1RST Racing

quote:
Spike-man schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:37:
zijn er nog gotters die spelen, of is iedereen een beetje afgehaakt na de zoveelste reset?
Ja hoor veel got-ters spelen het nog. Oorspronkelijk onder de crewnaam GoG (gathering of gangsters), maar naar een flinke crew-war is deze naam meer ondergronds geworden. (respect hebben we wel afgedwongen). Momenteel is het verstandig om bij ICE te recruiten, gezien het feit dat hier veelal oud gog-ers in zitten. In de toekomst komt GoG misschien weer terug, maar atm niet.

Join ook het irc kanaal voor de nederlandse bootleggers: irc://irc.tweakers.net/bootleggers

PSNID: AppiePils || You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Spike-man
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-07 15:02
hmmm, ok. Ik zal eens een kijkje nemen. Zelf zit ik bij Revelation, ook een leuke crew :)

Scorito: FC Bal op ons dak

• victenn
Haha, dit topic stond nog in mijn favorieten, ik speel ook nog steeds. Eerst onder de naam victenn (godfather - dead) was de hoogste ranks toen. Daarna ben ik een tijdje gestopt en ik speel nu een paar weken onder de naam darkchester.

Last FM

• --Christiaan--
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-10 23:45
Mensen, spelen jullie het nog?

• Tigertje
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-10 22:37
Gha, dit spel heb ik maanden geleden nog met veel plezier gespeeld. Ik heb ontdekt dat mijn account nog bestaat dus ik ben er weer bij.

Edit: mijn account is er niet alleen nog, ik had ook nog een hoop geld, wapens en zelfs een hoop bullets. En goede armor. Bestaat nog ergens zo'n bootlegging list?

Tigertje wijzigde deze reactie 24-11-2005 21:13 (42%)

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Ik ben begonnen, nog scum :)
Een Gathering of Gangsters zou wel cool zijn :)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Soul__assasin
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:10

Soul__assasin

de Belbelg

zijn er nog gotters die het spelen???

srry for the kick

www.weefab.com

• MC Taz Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 15:02
bootleggers vond ik zelf nooit echt boeiend... www.mafia-world.nl is naar mijn mening veel leuker. Hoor ik daar trouwens ook vaak ;) Dat ik MW leuker vind dat BL komp wss doordat ik op MW Hoofd-Mod ben, maar goed :D

Spawned scorned, abhorred by the aerial, She was the light of the world going down, War-torn, forlorn and malarial, She was found, Born in a burial gown

• MC Taz Man
Op MW hebben we trouwens ook een GoG... is die crew ook van de GoTers?? vraag ik me nu af... :D

Spawned scorned, abhorred by the aerial, She was the light of the world going down, War-torn, forlorn and malarial, She was found, Born in a burial gown

• Appie

Appie

F1RST Racing

quote:
MC Taz Man schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:33:
Op MW hebben we trouwens ook een GoG... is die crew ook van de GoTers?? vraag ik me nu af... :D
Dat kan wel zo zijn, er is namelijk wel in http://irc.tweakers.net/bootleggers gevraagd of ze toestemming hadden om Gathering of Gangsters gebruiken in andere Maffia spellen als Bootleggers.

De oude garde (ik denk dat ik mij daar wel mag onder scharen) is er nog steeds, maar speelt wat minder atm. Na *-tig (GoG, GoD, Ice, Veritas Aequitas e.a.) crews gehad te hebben, hebben we op het moment geen vaste crew. Eigenlijk zit iedereen te wachten op een reset.

PSNID: AppiePils || You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• MC Taz Man
quote:
Appie_Pils schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:42:
[...]

Dat kan wel zo zijn, er is namelijk wel in http://irc.tweakers.net/bootleggers gevraagd of ze toestemming hadden om Gathering of Gangsters gebruiken in andere Maffia spellen als Bootleggers.

De oude garde (ik denk dat ik mij daar wel mag onder scharen) is er nog steeds, maar speelt wat minder atm. Na *-tig (GoG, GoD, Ice, Veritas Aequitas e.a.) crews gehad te hebben, hebben we op het moment geen vaste crew. Eigenlijk zit iedereen te wachten op een reset.
Ga gewoon MW spelen joh :P ;)

• Appie

Appie

F1RST Racing

quote:
Nah na-aaperij. Ookal ken ik er wel veel die of beide spellen of van Bl naar MW gegaan zijn. Ik blijf wel BL. Zoveel speel ik het toch niet op het moment.

• victenn
Grappig om te zien dat er nog steeds tweakers zijn die dit spel spelen, zelf ben ik al een hele tijd geleden gestopt met bl. atm speel ik Ogame waar ik mij ook erg mee vermaak.

edit: als er een reset is dan hoor ik het wel, misschien ga ik dan ook weer eens beginnen.

victenn wijzigde deze reactie 11-01-2006 16:50 (22%)

Last FM

• Wiepa
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 28-08 18:50

Wiepa

Notoriously ...

Ik heb het gevoel dat ik vergeleken bij jullie nogal own, ik speel boolteggers inmiddels 2 jaar, 2 l dons gehad, maxmale geld wat ik heb gehad is 15 bil ^^

i5 6600k @ 4.2GHz | Kraken x62 | Dominator 16GB 3000MHz | EVGA GTX1070 FTW | Crucial MX100 256GB | WD Blue WD10EZEX 1TB | Asus Z170-PRO | RM550X | NZXT H440

• Sky_Net
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 28-02-2008
Oke mensen het is eindelijk zover er komt een reset!!!!!
Hier heb ik zo enorm lang naar uitgekeken ik speel zelf ook en dik 3 jaar (niet aan een stuk door)maar heb er nu weer helemaal zin in

Hier onder een rechtstreekse quote uit het Game Forum van Bootleggers
quote:
Reset - BSF2000 (Add Reply)
I know most of you have been anxiously waiting for this day to come, and I am happy to announce the reset is finally here. The game will be reset on Thursday, October 19th, 2006. Thursday will mark the two year anniversary of this round. This round has been by far the longest round yet.

For those of you who don't know what a reset is, it means a complete wipe of the database. Everyone's statistics will be erased, including usernames, money, rank, properties, messages, etc. Everyone will be required to reregister and start over.

Those who purchased points will be able to redeem 100% of them after the reset. You will need access to your registration e-mail (for the account you purchased the points with). More information regarding this will be posted later.

The game will be offline Thursday morning to begin the reset process. When it will be back up is unknown, but I will try to keep everyone posted. I know everyone wants to register the "first" accounts

I hope you are all looking forward to a new, fresh round!

And don't worry, there will be a 24-hour chaos period (instant travels, searches, etc.)

• Wiepa
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 28-08 18:50

Wiepa

Notoriously ...

Ja ik ben imiddels pas thug :S MAar wel vet dat de Reset weer geweest is :D

i5 6600k @ 4.2GHz | Kraken x62 | Dominator 16GB 3000MHz | EVGA GTX1070 FTW | Crucial MX100 256GB | WD Blue WD10EZEX 1TB | Asus Z170-PRO | RM550X | NZXT H440

• --Christiaan--
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-10 23:45
En weer een aardige kick, ik ben weer eens begonnen. Meer mensen?

• Dionisus19
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-09-2017

Dionisus19

Blah != Meuk

yep... ik ook

• Dionisus19
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-09-2017

Dionisus19

Blah != Meuk

En om nog maar even door te breien in het oude topic:
Sinds dat hier voor het laatst gepost is, is Bootleggers vrijwel compleet verandert.
Zojuist ook het irc kanaaltje irc.tweakers.net #Bootleggers maar weer eens geactiveerd.

Mochten zich geroepen voelen (al dan niet uit nostalgie), feel free to join!

• DonMetal
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:57

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik ben eigenlijk door Bootleggers op Tweakers.net terecht gekomen :P Ooit eens door een andere kerel bij Gathering of Gangsters naar binnen gehaald xD

ff een accountje maken, leuk voor de nostalgie waarde :P

Ooit begonnen als BlackHawkNL, toen door naar DonBrommer, DonMetal en nu M3taal :)

DonMetal wijzigde deze reactie 14-04-2009 15:54 (16%)

Joejoe!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Ook (te?) lang gespeeld, was wel leuk met GoT, Veritas Aequitas en ICE (ICE destijds nog een keer volledig weggeschoten toen het van binnen uitovergenomen was).

• RedHat
Vroeger ook veel gespeeld.

Lijkt me leuk om een t.net crew op te zetten. :)

• woest85
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ik ben ook weer van de partij, lol

/wave Appie

woest85 wijzigde deze reactie 27-04-2009 14:42 (18%)

[Signature]

• Elvis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ook ff account aangemaakt.
Al mijn geld erdoor gepatst met blackjack :')

[GoT] TF2 Clan

• GekkeR
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:33

GekkeR

key = key

Is de reset net geweest of komt die dit jaar ?

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19:14
quote:
GekkeR schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:22:
Is de reset net geweest of komt die dit jaar ?
Hier ben ik ook benieuwd naar, leuk om tzt. een crew van GoT te maken :)

• RedHat
Als iedereen die dit speelt ook even op IRC langshuppelt :P

irc.tweakers.net / #bootleggers

Voordeel is dat je daar OC's kan bespreken etc.

• Appie

Appie

F1RST Racing

quote:
woest85 schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:41:
ik ben ook weer van de partij, lol

/wave Appie
* Appie slaps woest85 with a large trout.

Ik zie dat alle oude bekenden hier ook weer langs komen ;)

• Dountill
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:05
Een behoorlijke grave-dig, I know, maar ik zie dat het hier behoorlijk actief is geweest. Zelf ben ik onlangs weer begonnen (na een jaar of 15) en ik zie veel mensen terug van toen. Zijn er ook Tweakers die oude tijden willen gaan herbeleven?

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True