Een hele rij microsoft certificeringen.
Schoonmaken bijvoorbeeld met een speciale cd.
Ligt allemaal aan dingen zoals hoe vaak draai je cd's op je speler. Zit er veel stof in?
@TukkerTweaker
Je kan beter niet zo'n cd gebruiken want het brengt meer schade dan goeds aan. Na de eerste keer gebruiken werkt het een paar keer en daarna zit je weer met de gebakken peren. Koop dan gewoon een nieuwe.
@TukkerTweaker
Je kan beter niet zo'n cd gebruiken want het brengt meer schade dan goeds aan. Na de eerste keer gebruiken werkt het een paar keer en daarna zit je weer met de gebakken peren. Koop dan gewoon een nieuwe.
Self reflection is the school of wisdom
Ik gebruik vrijwel elke keer dat ik in de auto zit de cd speler, dus zeg zo'n 5 a 6 keer per week en dan zeker een half uur per keer.NightWalker2005 schreef op 25 oktober 2004 @ 14:13:
Ligt allemaal aan dingen zoals hoe vaak draai je cd's op je speler. Zit er veel stof in?
@TukkerTweaker
Ik kan me wat dat betreft op zich nog wel voorstellen dat de laserkop aan het slijten is maar het lijkt me persoonlijk zo snel
Een hele rij microsoft certificeringen.