ik wou een van de nieuwste routeplanners aanschaffen, maar alle bekende merken kunnen alleen og samenwerken met een PDA...zijn er nog routeplanners waar je net als 'vroeger' de route uit kunt printen? PDA heb ik wel, alleen niet 1 van de nieuwste, dus werkt dat niet
nou volgens mij doen easy travel en travel manager het nog prima met een printer hoor..
Ik kan me ook niet voorstellen dat je je route niet meer uit zou kunnen printen eigenlijk..
Het printen staat misschien niet bij de omschrijving maar dat is dan meer in de trent van "Ja D0H natuurlijk kan dat!"
Ik kan me ook niet voorstellen dat je je route niet meer uit zou kunnen printen eigenlijk..
Het printen staat misschien niet bij de omschrijving maar dat is dan meer in de trent van "Ja D0H natuurlijk kan dat!"
idd, als je een routeplanner aanschaft voor computer moet je eigenlijk altijd kunnen uitprinten, lang niet iedereen heeft toch een PDA en wel een computer?
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Desnoods gebruik je een online routeplanner zoals map24 en locatienet. Je bent een hollander of niet..
Easy Travel, Auto Route (Microsoft)
Ik ben bezig om de meeste routeplanners te testen, omdat ik nog altijd een kandidaat moet vinden voor mn auto-PC 
Opties:
- Navipc (maar die valt voor jouw af, die print niet)
- Route 66
- AND Travel
- Microsoft Mappoint
- Falk Easy Travel
- Alturion
Die apps zijn eigenlijk allemaal net zo goed bruikbaar op een (desktop)PC, en kunnen (dus) ook prima printen
En anders idd een online ding gebruiken
Opties:
- Navipc (maar die valt voor jouw af, die print niet)
- Route 66
- AND Travel
- Microsoft Mappoint
- Falk Easy Travel
- Alturion
Die apps zijn eigenlijk allemaal net zo goed bruikbaar op een (desktop)PC, en kunnen (dus) ook prima printen
En anders idd een online ding gebruiken
Dit had je zelf met wat googlen en zoeken ook wel kunnen vinden. Ik zie totaal geen initiatief oid, dus ik doe je topic op slot
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()