Grootste ethernetnetwerk ter wereld aangelegd (Moderaties)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
In het topic"Grootste ethernetnetwerk ter wereld aangelegd", te vinden via de volgende link: nieuws: Grootste ethernetnetwerk ter wereld aangelegd , wordt belachelijk gemod.

Ikzelf heb velen al naar beneden gemod, maar er is meer voor nodig om het geheel op peil te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Deze reactie is toch gewoon een trol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft een setje punten uitgedeeld. :)
Ro schreef op 25 oktober 2004 @ 08:50:
Deze reactie is toch gewoon een trol?
Hoeft niet zo te zijn. Hij spreekt de verwachting uit dat ze daar sowieso al niet met windows werken. In dit geval zeker voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
KeX schreef op 25 oktober 2004 @ 09:03:
* KeX heeft een setje punten uitgedeeld. :)

[...]

Hoeft niet zo te zijn. Hij spreekt de verwachting uit dat ze daar sowieso al niet met windows werken. In dit geval zeker voordeel van de twijfel.
Volgens google wordt er wel degelijk met windows gewerkt :)

http://winservices.web.cern.ch/WinServices/

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Het gaat mij ook niet om het feit of het waar is of niet. Het IMO een ononderbouwde overbodige reactie, maar IMO niet bedoeld om te trollen. Het lijkt mij mogelijk iemand die niet kan geloven dat een dergelijke serieuze instantie met MS software werkt en daarom dit statement maakt. Sja, niet al te nozel misschien, maar nog niet direct een trolletje.

Het is overigens wel heel triest dat een dergelijke reactie zelfs op +3 heeft gestaan en nu nog op +2 hangt. Daar ga ik iig wel iets aan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
KeX schreef op 25 oktober 2004 @ 09:54:
Het gaat mij ook niet om het feit of het waar is of niet. Het IMO een ononderbouwde overbodige reactie, maar IMO niet bedoeld om te trollen. Het lijkt mij mogelijk iemand die niet kan geloven dat een dergelijke serieuze instantie met MS software werkt en daarom dit statement maakt. Sja, niet al te nozel misschien, maar nog niet direct een trolletje.

Het is overigens wel heel triest dat een dergelijke reactie zelfs op +3 heeft gestaan en nu nog op +2 hangt. Daar ga ik iig wel iets aan doen. :)
Ok en bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Ro schreef op 25 oktober 2004 @ 09:56:
[...]

Ok en bedankt voor de uitleg :)
Overigens, ik neem aan dat het jouw reactie op de fp is, is dat het beste wat je kunt doen, het weerleggen met een bron. :)
Pagina: 1