Toon posts:

Winows exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

ik heb ff een snel vraagje over exchange, ik zal waarschijnlijk wel niet goed hebben gezocht :X .

Is het mogenlijk om met exchange 2003 mail van een catch all (extern) account af tehalen en die dan te laten verdelen op je eigen server?

Het ophalen moet via pop3

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 02:07 ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Dat kan, maar dan alleen met third party tooltje die de mail ophalen en 'doorgeven' aan Exchange. Small Business Server 2003 komt wel met een standaard POP3 collector, maar die haalt alleen 1 op 1 een POP box leef (oftewel, haalt 1 account op en geeft dat door aan 1 exchange-account; dus geen domein-distributie van de catch all zoals jij wilt; externe tools kunnen dit dus wel).

Succes met Google, want dit is (zoals je zelf ook al aangeeft)eigenlijk best basic allemaal.. :)

Wees consequent, maar niet altijd

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[google=pop3 collect exchange server]

[ Voor 90% gewijzigd door HunterPro op 25-10-2004 07:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
mensen bedankt :) ik kon het gewoon niet vinden :) 8)7

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook: de ingebouwde pop3 connector kan zowel individuele mailboxen ophalen als een catch-all mailbox (Global POP3), zie bijv. http://support.microsoft.com/?kbid=264249 waarin wordt gesproken over zo'n global pop3 account.

Maargoed, wellicht heeft de topicstarter hier toch niets aan, ik weet niet of hij SBS 2003 draait, en dus die POP3 connector aan boord heeft.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

\o/

Maar goed, ik denk dat het zo wel leukt en omdat er al heel veel over is gezegd, sluit ipv het te verplaatsen naar Software Algemeen. Als het niet lukt: open gerust een nieuw topic in SA ipv WOS, geef dan even aan hoe en wat hier aan al dna niet is gelukt en bedenk ook even een topictitel die wat meer zegt: enkel de naam van een pakket zegt zo weinig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.