heb de mobo, voeding en behuizing alweer bijna 1 jaar en ben dan eindelijk is begonnen met het modden vandaag
de behuizing heb ik vorig jaar gekocht @ baco2
maar dan nu de foto's.
baco2 was door Widow een georganiseerde dag naar de baco te gaan in ijmuiden.

de indeling
en rechts komt dan de hdd met daarbovenop een slimline dvd speler 

was vandaag nog even terug geweest bij elmaplast om een stukje lexaan op maat te zagen. en meteen nog 2 plaatjes plexi te halen voor de voor en achterkant

zoals je ziet kan dus de mobo eruit schuiven

*knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip*

115 Watt Aopen voeding kaal gestript
klaar voor het modden
8cm fan ook al verwijdert 

widow kwam gezellig langs en we hebben dus saampjes die 20pins kabel aangepakt. ik heb dit al is eerder gedaan bij mijn apple case
dus was niet nieuw voor mij.

is dit niet prachtig
veel korter zo

links is een 6cm papst fan die voor cooling gaat zorgen

mobo zit nog niet vast aan de plaat.. daar moeten nog gaten voor gemaakt worden

en zo komt hij er dus uit te zien met de bovenste deksel erop
een mooi klein kastje dus 
vandaag heb ik met widow weer het 1 en ander lopen modden aan de case. er komen steunbalkjes onder het plexi. 3mm hoog gaan deze worden, heb ik net gemeten. iig de mod gaat denk ik snel af zijn als ik zo kijk

prachtig getapt en met afstandshouders gemonteerd. deze komen uit een coolermaster case en zijn prachtig m3

opeens kwamen wij erachter
de riser was dus te hoog.. 

mijn vraag is nu aan jullie.. wat denken jullie.. kan ik het bovenste stuk van de riser eraf vijlen? zodat hij lager is..

zo komt alles er in te zitten
lekker krap maar past net 

door gebruik te maken van 2 afstandhouders in elkaar te draaien en onder de hdd is de hdd op de goede hoogte en steekt hij net boven het moederboard uit

alles zit vast
naja slimline dvd speler nog niet..

de achterkant van de epia. hier ga ik morgen nog plexi van maken. maar eerst moeten de glijders eronder zodat het plexi recht zit en i/o plate ook.

de voeding die erin zit
ik denk dat iedereen jaloers is op de volgende foto.. zeker als jullie weten dat mij dit niks gekost heeft deze knoppen
aan de buitenste rand zit een rode led die oplicht als je de knop normaal indrukt. tenminste dat was het in de lift
ik heb ze van dat bedrijf gehad.

gister avond ben ik met widow nog bezig geweest met het checken van de voeding of alle voltages juist waren en toen hebben wij het er maar op gewaagd.. wij hebben de epia eraan gehangen en hij boot

ik zit nu nog met 1 probleem en dat is het koelen van de heatsinks van de voeding. ik heb een prachtige papst maar ik zit met het probleem dat ik die nergens kan plaatsen ivm de dikte.
Kleine update net ffies gedaan in 10 min ong.
even frontje passend gemaakt. Dan binnenkort gat in de bovekant maken
voor de window maar daar komt alleen geen plexi in.

4x 5cm fans

Frontje
. Foto heb ik moeten maken met flits anders zag je helemaal niks terwijl je normaal zoiets ong. ziet
.
Vandaag bezig geweest met het zagen van de soort window. Tevens heb ik het alu op maat gezaagd, helaas heb ik geen goede werkbank enzo dus op het laatste moment verboog het alu een beetje
maar heb ik gelukkig terug kunnen buigen. Ik ben ook bezig geweest met de powerknop bij Widow die zit er al in en werkt. Spijtig wou vandaag mijn epia niet toen ik net de extra soldering had gemaakt voor de ledje in de powerknop. Deze led heeft namelijk min. 20 volt nodig. kortom de blauwe en gele draad 
Iig hier de foto's van het window
met rooster. Tijdelijk aan de onderkant vast getaped
dit gaat later gelijmd worden. Wil namelijk geen boutjes aan de buitenkant daarvoor hebben. De kans is ook dat ik de afstandsbusjes eruit moet halen bij de voeding omdat ik anders geen fan kan plaatsen maar dat moet ik nog even zien.

En ja er moet nog wat gevijld worden..

Ik dacht ik laat nog even de foto's zien van het frontje met de powerknop erin zodat jullie kunnen zien hoe groot de knop is. Heb zoals je kunt zien ook de tape eraf gehaald..
ik ben ook nog bezig met het verzinnen met een naam van de mod. op dit moment zit ik te denken aan: S.E.M. -> Small Epia Mod
voor alle zijkerds, ja is goedgekeurd
nanana, owja van euss dus
de behuizing heb ik vorig jaar gekocht @ baco2
baco2 was door Widow een georganiseerde dag naar de baco te gaan in ijmuiden.

de indeling

was vandaag nog even terug geweest bij elmaplast om een stukje lexaan op maat te zagen. en meteen nog 2 plaatjes plexi te halen voor de voor en achterkant

zoals je ziet kan dus de mobo eruit schuiven

*knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip* *knip*

115 Watt Aopen voeding kaal gestript

widow kwam gezellig langs en we hebben dus saampjes die 20pins kabel aangepakt. ik heb dit al is eerder gedaan bij mijn apple case

is dit niet prachtig

links is een 6cm papst fan die voor cooling gaat zorgen

mobo zit nog niet vast aan de plaat.. daar moeten nog gaten voor gemaakt worden

en zo komt hij er dus uit te zien met de bovenste deksel erop
vandaag heb ik met widow weer het 1 en ander lopen modden aan de case. er komen steunbalkjes onder het plexi. 3mm hoog gaan deze worden, heb ik net gemeten. iig de mod gaat denk ik snel af zijn als ik zo kijk

prachtig getapt en met afstandshouders gemonteerd. deze komen uit een coolermaster case en zijn prachtig m3

opeens kwamen wij erachter

mijn vraag is nu aan jullie.. wat denken jullie.. kan ik het bovenste stuk van de riser eraf vijlen? zodat hij lager is..

zo komt alles er in te zitten

door gebruik te maken van 2 afstandhouders in elkaar te draaien en onder de hdd is de hdd op de goede hoogte en steekt hij net boven het moederboard uit

alles zit vast

de achterkant van de epia. hier ga ik morgen nog plexi van maken. maar eerst moeten de glijders eronder zodat het plexi recht zit en i/o plate ook.

de voeding die erin zit
ik denk dat iedereen jaloers is op de volgende foto.. zeker als jullie weten dat mij dit niks gekost heeft deze knoppen
aan de buitenste rand zit een rode led die oplicht als je de knop normaal indrukt. tenminste dat was het in de lift

gister avond ben ik met widow nog bezig geweest met het checken van de voeding of alle voltages juist waren en toen hebben wij het er maar op gewaagd.. wij hebben de epia eraan gehangen en hij boot
ik zit nu nog met 1 probleem en dat is het koelen van de heatsinks van de voeding. ik heb een prachtige papst maar ik zit met het probleem dat ik die nergens kan plaatsen ivm de dikte.
Kleine update net ffies gedaan in 10 min ong.

4x 5cm fans

Frontje
Vandaag bezig geweest met het zagen van de soort window. Tevens heb ik het alu op maat gezaagd, helaas heb ik geen goede werkbank enzo dus op het laatste moment verboog het alu een beetje
Iig hier de foto's van het window

En ja er moet nog wat gevijld worden..

Ik dacht ik laat nog even de foto's zien van het frontje met de powerknop erin zodat jullie kunnen zien hoe groot de knop is. Heb zoals je kunt zien ook de tape eraf gehaald..
ik ben ook nog bezig met het verzinnen met een naam van de mod. op dit moment zit ik te denken aan: S.E.M. -> Small Epia Mod
voor alle zijkerds, ja is goedgekeurd
[ Voor 5% gewijzigd door ReseTTim op 25-10-2004 01:51 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..