Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
nou... de 1e keer moet je misschien drivers van de cardreader installeren... Maar bij mijn sony zijn het gewoon jpg bestanden die op de memorystick staan... Die kan ik gewoon kopieren/moven naar harddisk...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
dit is niet helemaal wat ik bedoel..
ik heb het niet zo zeer over het gebruik van drivers voor de usb verbinding, maar eerder over het gebruik van drivers om de data die op het sd kaartje staat te kunnen uitlezen. ik herinner me namelijk iets dat canon de kaartjes niet op de default manier beschrijft oid..
ik heb het niet zo zeer over het gebruik van drivers voor de usb verbinding, maar eerder over het gebruik van drivers om de data die op het sd kaartje staat te kunnen uitlezen. ik herinner me namelijk iets dat canon de kaartjes niet op de default manier beschrijft oid..
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Dat lijkt me wel heel raar... Als je Sony had gezegd had ik het misschien geloofdBetuweKees schreef op 25 oktober 2004 @ 00:09:
dit is niet helemaal wat ik bedoel..
Zodra je de cardreader inplugt krijg je er een extra "harde schijf" bij in Windows met daarin een paar mapjes waar je foto's in staan, meer niet.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik kan niet meer doen dan dit verhaal te beamen, ik heb zelf een digital ixus 4Mpix, maar naar mijn idee werkt het allemaal het zelfde. wat jij waarschijnlijk bedoeld is de specifiek naam van een mapje als je een vers kaartje in de cam doet, en dat dat er dan op wordt gezet. wanhoop niet , bij elke kaart welke je in je ixus propt zal dit gedaan worden hoor.Johnny schreef op 25 oktober 2004 @ 00:25:
[...]
Dat lijkt me wel heel raar... Als je Sony had gezegd had ik het misschien geloofd
Zodra je de cardreader inplugt krijg je er een extra "harde schijf" bij in Windows met daarin een paar mapjes waar je foto's in staan, meer niet.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
hmm.. laat ik t dan maar gewoon proberen..
zo'n mooie kleine cardreader-in-usb stick kost maar een euro of 20 (deze van lexar lijkt me wel wat), lukt t niet, dan stop ik er wel gewoon een sd kaartje in en heb ik een mooie usb drive..
zo'n mooie kleine cardreader-in-usb stick kost maar een euro of 20 (deze van lexar lijkt me wel wat), lukt t niet, dan stop ik er wel gewoon een sd kaartje in en heb ik een mooie usb drive..
.jpg's zijn .jpg's
Dus ook de jpg's op een SD kaartje die je canon uitspuugt zullen gewoon te zien zijn.
Dus ook de jpg's op een SD kaartje die je canon uitspuugt zullen gewoon te zien zijn.
Alors.
Mycom heeft cardreaders van 12 euro (USB 2.0) waar je alle mogelijke kaartjes in kunt duwen.
Groetjes, FaceDown.
Pagina: 1