Toon posts:

Groot plaatje uitprinten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg ik dit plaatje op 2 a4 uitgeprint. Photoshop maakt er hier 1 a4 van, internet explorer print maar 1 pagina uit, windows view en paint willen het op 4 pagina's printen. Graag hulp!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 23:31 ]

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 00:08

Pyrus

Hardknock life

In photoshop in tweeën knippen en dan ieder stuk los uitprinten?

LinkedIn

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook gewoon het plaatje in 2 delen knippen als je programma's maar 1 of 4 pagina kunnen verdelen (al heb ik er geen problemen mee, zolang je 'fit to page' maar uitschakeld en zelf je formaat opgeeft).

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 13:59

Shapeshifter

Get it over with

Je zou het door de helft kunnen knippen in Photoshop en dan beide helften in een worddocje of pdfje kunnen plakken.

je kan ook naar The Rasturbator gaan...

edit:
omg :P ik moest even zoeken naar die url :P

[ Voor 14% gewijzigd door Shapeshifter op 24-10-2004 23:37 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Plaatsen in InDesign of Xpress.

Houdoe

Verwijderd

Waarom probeer je de poster-print functie niet? Dan wordt het plaatje verder geprint op volgense pagina('s). >:)

Verwijderd

Er zijn programma's zoals Fineprint waarmee je te grote of te kleine printopdrachten kunt vergroten/verkleinen of meerdere pagina's op 1 blad zetten om papier te besparen. Het programma gedraagt zich dan als een virtuele printer en start als je er iets naar print, vanuit elk programma.

http://www.pdffactory.com/ (onderaan staat een knop 'Download' bij Fineprint)

Het is niet gratis maar je kan het wel gratis uitproberen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

:? Moet toch gewoon met MS Photo Editor kunnen?
Kan wel zijn dat ie niet helemaal wil printen, dan moet je het ding ff in een lagere resolutie opslaan :) Komt dan 99% kans door het gebrek aan geheugen in je printer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1