Toon posts:

Ik krijg de popups niet van mijn pc af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vele dingen geprobeerd om de popups te kunnen verwijderen maar het mag allemaal niets helpen. Ik heb ad-aware se, spybot, spysweeper en nog wat andere programma's geprobeerd. Ik heb het systeem gescand op virussen alle programma's met nieuwe updates. Maar ik blijf van die popups krijgen.

Mijn internet explorer wilt ook al niet meer maximaliseren. Er worden ook zomaar dingen geinstalleerd en hierdoor krijg ik allemaal shortcuts op mijn desktop. En ik kan niet elke programma gebruiken om dingen weg te gooien omdat sommige programma's niet werken met windows 2003.

En ik heb nu eigenlijk alleen maar als p2p programma shareaza erop staan. Heb er ook kazaa en imesh op gehad staan maar die heb ik er ook vanaf gegooid. En nog heb ik die vervelende pup-ups.

Weet iemand een goede oplossing ?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je Messenger Plus geïnstalleerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 01:42
Het zijn misschien niet de antwoorden die je wilt horen, maar hier komen ze toch:

- Formatteren en opnieuw beginnen doet altijd wonderen
- Na herinstallatie meteen firewall, virusscanner etc... er op zetten
- Misschien is een ander besturingssysteem (Windows XP bijv, inclusief SP2) een betere optie dan Windows 2003, gezien de dingen waar je je PC voor lijkt te gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb gewoon msn messenger 6.2 erop staan.

Ehh jah formatteren is idd een optie ja maar die wil ik tot het laatst bewaren. Een firewall heb ik al aanstaan vanaf het begin dat ik windows installeerde en ook de virusscanner. En nee ik blijf windows 2003 gebruiken omdat hij voor mijn gevoel een stuk beter presteerd dan XP.

• pven
  • Niet online
Weet je zeker dat je virusscanner in orde is? Probeer het eens via http://housecall.trendmicro.com/ (daar vind ik op vreemde PCs ook regelmatig het een-en-ander mee, zelfs als de reeds geïnstalleerde virusscanner niets vindt).

Verwijderd

Topicstarter
Heb met trendmicro ook gescand en er was geen virus te vinden

• pven
  • Niet online
Raar ... het moet bijna wel iets spyware-achtigs zijn. Heb je met de nieuwste AdAware gescanned (dus SE 1.05)?

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:33

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik stel voor dat je Hijack This! even gebruikt, Hier is een handleiding te vinden die verteld hoe t programma werkt.

Kom je er niet uit, post dan hier je hijack this log, door m tussen [ code ] [ /code ] tags te zetten.

Wat je ook kunt doen is je logboekje in Deze site gooien, die loopt automatisch onbekende of foutieve bestandjes af (op eigen risico gebruiken uiteraard!)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het probleem opgelost. Ik zag een paar rare bestanden in mijn system32 map staan die heb ik verwijderd en tot nog toe heb ik geen last meer van vervelende popups.
Pagina: 1