Toon posts:

[VPC] Windows driver voor Mac-geluidskaart ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik gebruik zelf alleen windows computers, maar mijn oom heeft een imac g4.

Nu heeft hij een horloge waarbij er dmv geluid data word overgedragen. Alleen de software werkt alleen onder windows.

Er is Virtual pc geinstalleerd om het zo mogelijk te maken alleen herkent windows de geluidsdriver van mac niet. Kan ik die ergens downloaden? of is dit helemaal niet mogelijk?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik denk dat 'ie beter een usb pen kan kopen, is ie voor 15 euro klaar. Of gaat het om data specifiek afkomstig van het horloge ? (Hartslagmeter ?)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Ik heb je titel even aangepast

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:51:
Hoi,

Ik gebruik zelf alleen windows computers, maar mijn oom heeft een imac g4.

Nu heeft hij een horloge waarbij er dmv geluid data word overgedragen. Alleen de software werkt alleen onder windows.

Er is Virtual pc geinstalleerd om het zo mogelijk te maken alleen herkent windows de geluidsdriver van mac niet. Kan ik die ergens downloaden? of is dit helemaal niet mogelijk?
Als ik jou was zou ik proberen war meer info te krijgen over het merk en type, en deze informatie gebruiken voor een zoektocht op SourceForge. Vaak kan je daar wel dit soort applicaties vinden.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-02 20:36

houthakker

Poehé

Als het goed is, emuleert VirtualPC gewoon een standaard Sounblaster 16 van creative, en gebruikt hij op de mac dan gewoon de geluidskaart die geinstalleerd is.

Specs