WINXP Terratec geluid cmaudio.sys

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100840

Topicstarter
oke, laat ik beginnen met de mededeling dat ik niet zeker weet of dit topic wel in het goede forum staat, maar ik denk van wel.

Ik heb hierover een tijd geleden al een topic gepost, maar het leek mij makkelijker en voroal duidelijker om een nieuw topic te starten.

Een samenvatting:
Mijn computer start opnieuw op tijdens het spelen van spellen. Nadat ik automatisch opnieuw opstarten uit had gezet bleek cmaudio.sys de boosdoener. Onboard sound uitzetten had geen effect en daarna ben ik vastgelopen.

Tot nu, want ik ben erachter dat cmaudio.sys een driver is van mijn Terratec 5.1 Fun kaart. Alleen heb ik al de nieuwste drivers voor deze kaart en ik weet niet wat voor meer mogelijkheden er zijn.

Weet dus iemand andere drivers die wel zonder problemen werken voor deze kaart of dat iemand misschien een andere oplossing heeft?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

Probeer eens je kaartje in een ander PCI slot te stoppen?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
waarom zou dit zin moeten proberen? Of is het een wilde gok? Ik ga het iig proberen...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 100840 op 24-10-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry, no effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb wel een onboard sound kaart, maar die gebruik ik liever niet, aangezien ik een 5.1 geluidskaart heb gekocht en daar een digital out op zit. Als ik deze geluidskaart eruit gooi kan ik die uitgang niet meer gebruiken om m`n stereoset op aan te sluiten en dat zou jammer zijn...