Toon posts:

WPA niet beschikbaar in Windows XP SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Al van alles geprobeerd en gezocht maar niks gevonden...dus maar weer een topic starten :+

Ik wil graag WPA instellen op mijn draadloze netwerk.
Ik heb een E-tech acces point met de nieuwste firmware voor WPA.
Op de acces point heb ik alles ingesteld voor WPA.
Ik heb ook een e-tech USB Adapter, ook met de nieuwste driver.

Mijn draadloze netwerk wordt gevonden zonder problemen...maar nu moet ik WPA instellen onder Windows XP...maar ik kan nergens de instellingen vinden.
Gekozen:
eigenschappen voor draadlozenetwerken->tabblad draadloze netwerken -> eigenschappen van het desbetreffende netwerk
kan ik helemaal geen instellingen vinden voor WPA. Bij gegevens codering staat alleen WEP.

Ik beschik over alle automatische updates van Windows XP Pro SP2.

Kan iemand vertellen waar ik iets fout doe?

Thanks!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ondersteund je USB Adapater wel WPA :? (of regeld Windows dat normaal zelf ?)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb zelf geen draadloos netwerk draaien hier, maar ik zie als snel WPA genoemd worden als je vanuit het configuratiescherm -> (netwerk- en internet-verbindingen ->) draadloos netwerk instellen doet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 24 oktober 2004 @ 21:58:
Ik heb zelf geen draadloos netwerk draaien hier, maar ik zie als snel WPA genoemd worden als je vanuit het configuratiescherm -> (netwerk- en internet-verbindingen ->) draadloos netwerk instellen doet. :)
Klopt helemaal, daar kan je WPA inschakelen. Vervolgens krijg ik de melding dat mijn USB adapter geen WPA ondersteunt. Dus dat was het probleem.

Wel raar, alles is van e-tech maar ze brengen een firmware uit voor een access point maar de adapter ondersteunt het niet :?

Nou wordt het wachten op de nieuwe driver...trage lui daar bij e-tech :Z

Bedankt allemaal!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 22:40 ]