Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gat diameter parts in Eagle Cadsoft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat spitten heb ik genoeg reacties gevonden wat betreft het aanpassen van de drill diameter in Eagle. Nu ben ik echter op zoek naar de instelling van de drill diameter voor de onderdelen. Telkens als ik de algemene minimale drill diameter aanpas worden slechts de gewone gaten (dus voor het vastschroeven van de print) in diameter veranderd. Kan iemand mij vertellen waar ik dat ook kan doen voor de gaten van de onderdelen zelf? M.a.w. als ik gaten voor de onderdelen ga boren van 0,8 mm is de binnenring van het soldeerpad steeds groter dan het gat.
Ik heb al bij de net classes een eigen klasse aangemaakt en de design rules veranderd. Het lijkt wat betreft die onderdelen geen effect te hebben!

• daniel75
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:30
dit moet je in de desbetreffende library waar die parts in staan doen. Per part apart dus. Open in de library het package wat bij dat part hoort, en dan met change geloof ik de gatdiameter aanpassen (en evt meteen de afmetingen van de soldeerpads om wat meer ruimte te hebben.

Daniel